Световният шампион Майкъл Фелпс и номер едно марката шампоани в света head & shoulders официално обявяват кампанията "Влей увереност” ("Wash in Confidence”) по случай предстоящите Олимпийски игри в Лондон през 2012 година. В партньорство head & shoulders и Майкъл Фелпс представят новият вариант head & shoulders Active Sport и Фелпс като рекламно лице на международната кампания на head & shoulders за Олимпийските игри.
За последните 50 години head & shoulders се стреми да осигури на хората увереността да живеят пълноценно, без да се тревожат за неудобството, което причинява пърхота.
Международният вицепрезидент на head & shoulders и Pantene Ханек Фабер (Hanneke Faber) споделя: "Ние разбираме как живота на хората може да бъде повлиян отрицателно от неудобството, което пърхота причинява, което допълнително може да създаде съмнения и загуба на увереност.”
Премахването на тези съмнения и колебания е съществено и за спортисти като Майкъл Фелпс, който споделя: "Когато използвам head & shoulders, аз се чувствам уверен и знам, че трябва да съм в перфектна форма и кондиция в моментите, които са от най-голямо значение за мен, както в плувния басейн, така и в живота.”
Кампанията, която цели да подсили на увереността у хората е част от международното партньорство на P&G и Олимпийските игри. Кампанията обявява резултатите от проучването, подготвено от head & shoulders за разбиране на "Психологията на успеха” ("Psychology of Success”) зад успеха на олимпийците. Проучването, което ще бъдат публикувано в пълен формат по-късно тази година, показва, че 81% от спортистите смятат, че подкрепата на техните фенове е важна за шансовете им за постигане на много добри резултати.
За обявяване на началото на кампанията head & shoulders и Майкъл Фелпс, всички хора по света се подтикват да "облеят” своите национални състезатели с послания на подкрепа на съответната Facebook страница за тяхната страна, която ще бъде открита по-късно тази година. Фен страница за САЩ се представи вчера. Част от тази кампания е благотворителната подкрепа децата да спортуват плуване с увереност и да живеят по-здравословен начин на живот.
"Ние разбираме колко важно е, когато увереността кара хората да живеят без съмнения и това ни накара да създадем кампанията "Влей Увереност” ("Wash in Confidence”). Ние искаме да осигурим вдъхновението и увереността, които да подкрепят спортистите и обикновените хора по време на игрите в Лондон 2012,” казва Фабер.
Майкъл Фелпс вярва, че кампанията е важна, за да помага на спортистите да превъзмогнат колебанията, които им пречат да се представят по най-добрия начин. Фелпс говори за личното си изживяване по време на официалното представяне на кампанията.
Той казва: "По време на моята кариера, аз открих, че едно от нещата, което е важен фактор в моето представяне, е увереността. Ако има и малка доза на съмнение или негативно мислене, тогава няма да се представиш толкова успешно, колкото всъщност би могъл. За да си най-добрият, ти трябва силно и безусловно да вярваш в себе си. Когато получаваш и подкрепата на своите фенове от целия свят, това определено помага за доброто представяне.”
Проучването на head & shoulders "Психология на успеха” ("Psychology of Success”) също обяснява важността на "да си подготвен за златото” като 64% от спортистите споделят, че ако те чувстват, че изглеждат добре, се представят по-добре. Като допълнение към кампанията, head & shoulders представя новия вариант шампоан Active Sport. Шампоанът съдържа подхранващи частици за косата и скалпа, които правят косата чиста, красива и дават чувството на освободеност от пърхота. Продуктът е създаден за ежедневна употреба, независимо дали човек спортува активно или не.
Кампанията на head & shoulders "Влей Увереност” ("Wash in Confidence”) е част от обвързаността на P&G да подкрепя високите постижения на спортистите, техните майки и семейства.
Може да посетите фен страницата на кампанията "Облейте ги с подкрепа” ("Shower them with Support”) - http://www.facebook.com/HeadandShouldersForMen
За Майкъл Фелпс
Майкъл Фелпс, представлява от Octagon, е известен по целия свят като най-успелият плувец на всички времена. Фелпс, който има повече златни медали, световни шампионски титли и световни рекорди, от който и да е друг плувец в историята, се посвещава да помага за равитието на плуването като спорт и да окуражава активния и здравословен начин на живот, особено за деца, чрез Фондация "Майкъл Фелпс”. За повече информация, моля, посетете www.facebook.com/michaelphelps.
За кампанията "Влей увереност” ("Wash in Confidence”)
Олимпийската кампания "Wash in Confidence” на head & shoulders цели да окуражи хората по цял свят да вземат участие, като се облеят с увереност и отмият съмнението. С кампанията "Влей Увереност” ("Wash in Confidence”) head & shoulders обхваща приобщаващия активен дух на Олимпийските игри, за олимпийци и обикновени хора.
За проучването за "Психология на успеха” ("Psychology of Success”)
Проучването "Психология на успеха” ("Psychology of Success”) предоставя интересни открития за психиката на олимпийските атлети, основаващи се на проучване, проведено сред 325 олимпийци от цял свят. Докладът е написан от професор Даниел Уан от Murray State University. Информация относно увереността, формулата на успеха и важността на външния вид за спортното представяне е представена, както и иследване за въздействието на приятели, семейство и фенове върху успеха на атлета. Допълнителна информация от това проучване също ще бъде споделена чрез Facebook страницата "Облейте ги с подкрепа” ("Shower them with Support”) през следващите шест месеца, а пълният академичен доклад ще бъде публикуван в North America Journal of Psychology през март 2011 година.
Шампоанът Active Sport на head & shoulders
Вариантът Active Sport съдържа отличителната съставка на марката ZPT (zinc pyrithione), резултат от 50-годишно проучване на head & shoulders, която се бори с признаците на пърхота като лющене, сърбеж, сухота и др. Резултатът е напълно свеж, чист скалп. Свежата ментолова формула помага на човека да се фокусира върху съзнанието си, така че да може да върши задачите си през деня, без колебание.
За глобалното партньорство на P&G с МОК
Общата цел да докосва и подобрява живота на хората за P&G и да подобрява света чрез спорта за МОК поставя основите за 10-годишното глобално партньорство между P&G и Международния олимпийски комитет (МОК), която ще обхване следващите 5 Олимпийски игри от Олимпиадата в Лондон през 2012 г. до Олимпиадата през 2020 г.
Спонсорството и маркетинговите активности на P&G за Лондон 2012 г. е първата крачка от десетолетното глобално партньорство с МОК. Някои от най-емблематичните марки на P&G участват в партньорството, включително Pampers®, Ariel®, Always®, Dash®, Pantene® и Olay®.
Друг аспект, свързан с Олимпийските игри, е глобалното спонсорство на Младежките олимпийски игри.
Глобалната платформа се основава на успеха на партньорството между P&G и отборът на САЩ по време на Зимните олимпийски игри във Ванкувър през 2010 г., което доведе до по-благоприятни рейтинги, по-голям пазарен дял и почти 100 милиона долара увеличение в продажбите.
Визията на P&G за партньорството е да помогне за стратегията за растеж, вдъхновена от целите, като същевременно да помага за подобряването на живота на майките, атлетите и техните семейства по цял свят.
За кампанията на P&G "Горд партньор на Майките” ("Proud sponsor Of Moms")
Основната бизнес цел на P&G е да помага на майките. Компанията докосва и подобрява живота на майките и семействата им всеки ден поколения наред. С вярата, че зад всеки удивителен атлет стои дори по-удивителна майка, P&G подкрепя партньорството с кампанията си "Горд партньор на Майките” ("Proud sponsor of Moms”).
Стартирайки на 13 януари с Младежките олимпийски игри в Инсбрук през Олимпийските игри в Лондон през 2012 г., и за страни извън Великобритания, P&G ще осигури безпрецедентна подкрепа на майките, атлетите и младежките спортове чрез индивидуално спонсорство на национални отбори и избрани спортисти от повече от 50 от най-големите водещи марки на P&G, включително Pampers®, Lenor®, Ariel®, Always®, Pantene® и Olay®.
P&G и неговите марки ще спонсорират повече от 150 спортисти, както и 2000-те олимпийски майки, които са спомогнали за това да бъде възможно спортистите да се състезават.
P&G също ще подкрепи и майки от цял свят, помагайки на тези, за които ги е грижа най-много - техните деца. Компанията цели да събере минимум 5 милиона долара, за да подкрепи младежките спортове чрез продажби на своите марки. Парите ще помогнат да се създадат и поддържат младежки спортни програми по цял свят, които ще повлияят положително върху живота на повече от един милион деца.
P&G ще използва гласа си на Олимпийските игри да вдъхнови движение, заявяващо "Благодаря ти, мамо” на майките навсякъде, които правят всичко по силите си, за да помогнат на децата си да бъдат най-доброто, което могат да бъдат.
За P&G Beauty & Grooming
Продуктите на P&G Beauty & Grooming превръщат красивите мечти в реалност за жените по цял свят и помагат на мъжете да изглеждат и да се чувстват отлично всеки ден. С повече от 100 различни марки в близо 130 страни по света, P&G Beauty & Grooming реализира продажби от 28 милиарда долара в световен мащаб за фискалната 2007/08 година, като това я прави една от най-големите компании за козметика и продукти за бръснене. P&G Beauty & Grooming предлага надеждни марки с водеща технология, за да посрещне цялостно нуждите за красота и чистота, включвайки Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Max Factor®, Cover Girl®, DDF®, Frederic Fekkai®, Wellaflex®, Rejoice®, Sebastian Professional®, Herbal Essences®, Koleston®, Clairol Professional®, Nice ’n Easy®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals®, Braun®, както и водещи престижни марки парфюми- от масово разпространените в търговската мрежа до висококачествените луксозни, международно известни марки като Hugo Boss®, Lacoste® и Christina Aguilera®. Посетете www.pg.com, за да научите най-новото и да получите подробна информация за P&G (NYSE: PG) и нейните марки.