eMAG си партнира със "Сдружение Азбукари" за иновативен образователен проект, който ще мотивира учениците да обичат родината

eMAG вече има натрупан опит в сферата на социалните проекти в Румъния, където Фондация eMAG започна работа през 2012 година
по статията работи: Данаил Казаков
eMAG си партнира със "Сдружение Азбукари" за иновативен образователен проект, който ще мотивира учениците да обичат родината
Снимка: Азбукари

eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, ще отбележи началото на учебната година с първия си социален проект в България. Онлайн магазинът подкрепя инициативата на "Сдружение Азбукари" "Обичай Родината", която ще постави 3500 пъстри образователни карти на България в кабинетите в училища в цялата страна.

eMAG вече има натрупан опит в сферата на социалните проекти в Румъния, където Фондация eMAG започна работа през 2012 година. Политиката на компанията е да подкрепя ученици и учители, които имат потенциала да постигат страхотни резултати в точните науки. Плановете на онлайн магазина са да приложи същата стратегия при подпомагане на образователните проекти в България.

"В eMAG ние винаги гледаме към бъдещето и оценяваме хората с амбициозни и находчиви идеи, които вярват, че няма невъзможни неща.", каза Юлиан Станчу, изпълнителен директор на eMAG. "Доволни сме с постоянното развитие на бранда ни в България и от факта, че все повече хора оценяват положително продуктите и услугите, които предлагаме. Затова решихме, че е време да подкрепим учениците, с които България ще се гордее в бъдеще." – добави още той.

Целта на проекта на eMAG и "Сдружение Азбукари" е да се насърчи любознателността на децата в основните училища с модерен образователен подход, съставен от 11 различни теми. Учениците ще се запознаят с природните богатства, флората, фауната, културно-историческите забележителности, църквите, манастирите, фолклора, древните съкровища и др. Детската карта с размер 140/100 см. съдържа 500 цветни илюстрации, а всички рисунки в нея са създадени от ръката на художник в продължение на повече от 1 година творчески усилия. Столичните училища ще са първите, които ще получат образователната карта с началото на новата учебна година, а поетапно ценното помагало ще бъде разпространено в 28-те области на страната.

"Екипът ни е щастлив, че проектът ще подпомогне образователния процес в началната фаза на обучение на учениците и ще бъде от полза на техните преподаватели. Детската карта на България ще събере много любознателни погледи, а също и одобрението на учителите и родителите." – добавят още организаторите от "Сдружение Азбукари".

За еMAG

еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. – в България, а от октомври 2013. – в Унгария. eMAG постига приходи от 188 млн. евро, превръщайки се в най-големия онлайн търговец в региона.

eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията "електроника и IT”. Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.

За "Сдружение Азбукари"

"Сдружение Азбукари" е неправителствена организация, подкрепяща интеграцията на деца и младежи със специални нужди. Сдружението работи и за развитието на надарени деца, които прославят страната ни зад граница със спортни, музикални и творчески постижения.

Целта на усилията на "Сдружение Азбукари" е да се постигне реализация на разнообразни по мащаб хуманни инициативи, в които главни участници са деца от различни възрастови групи от нашата страна.

 реклама