Xerox е в лидерския квадрант за управление на печатни услуги за 2011 г.

„Магическият квадрант” е патентован изследователски инструмент за моментни „снимки” на посоката, в която се движи пазарът
по статията работи: Нели Минчева
Xerox е в лидерския квадрант за управление на печатни услуги за 2011 г.
Снимка: Xerox

Корпорация Хerox беше позиционирана от Gartner като лидер в "Магическия квадрант за управление на печатни услуги в глобален мащаб” (Gartner, Inc., Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide, Ken Weilerstein, Cecile Drew, Yulan Li, October 25, 2011).

"Магическият квадрант” е патентован изследователски инструмент, създаден от Gartner, който предлага моментни "снимки” на посоката, в която се движи пазарът, както и неговите зрялост и участници, и оценява компаниите въз основа на тяхната цялостна визия.

Като пазарен лидер в управлението на печатните услуги (MPS), Xerox продължава да спестява на компании от всякакъв мащаб до 30 процента от оперативните им разходи, с нови решения, като цялостно управление на печата (print governance) – автоматизирани напътствия, които насочват потребителите към най-икономичните и енергоспестяващи функции. Допълвайки портфолиото си с решения за управление на бизнес процеси и аутсорсинг на IT услуги, предоставяни от ACS, и благодарение на партньорството със Cisco, Xerox помага на потребителите да използват MPS като метод за опростяване на печата и управление на информационните технологии.

"Вярваме, че Xerox запазва своята лидерска позиция в управлението на печатните услуги, благодарение на вникването в нуждите на нашите клиенти – от практични решения за мобилните служители, до опростен подход за малкия бизнес”, казва Стивън Кронин, президент на Xerox Global Document Outsourcing. "Ние сме водещ MPS доставчик, защото непрекъснато внедряваме нововъведения в полза на нашите клиенти, като предлагаме технологии и услуги, които не само спестяват време и средства, но и добавят стойност към техния бизнес.”

Xerox печели доверието на клиентите си с базирани на Lean Six Sigma анализи за проследяване на ежедневните работни процеси и предлага стратегии за управление на печатните услуги, които гарантират значителни спестявания. Компанията разширява и своите предложения за малкия и среден бизнес чрез глобалната си мрежа от партньори, които изграждат свои собствени MPS програми за клиенти, с подкрепа и обучения, предоставяни от Xerox.

За "Магическия квадрант”

"Магическият квадрант” е със защитени авторски права на Gartner за 2011 г. и може да бъде ползван само с изричното разрешение на компанията. "Магическият квадрант” е графично изображение, което представя пазара в определен времеви период. Той отразява анализа на Gartner за това, как определени доставчици се представят на пазара, спрямо критерии, определени от Gartner. Gartner не подкрепя никой доставчик, продукт или услуга, които присъстват в "Магическия квадрант” и не съветва потребителите да избират единствено доставчиците, представени в лидерския квадрант. Предназначението на "Магическия квадрант” е да служи единствено като изследователски инструмент и няма за цел да бъде ръководство за предприемане на определени действия. Gartner отхвърля всякакви гаранции, преки или косвени, по отношение на това изследване, включително каквито и да е гаранции за продаваемост или пригодност за определена цел.

За Xerox:

Xerox е лидер в производството на целия спектър цифрово печатно оборудване: от модели за персонални потребители до високотехнологични машини за професионална полиграфия. Xerox предлага решения за повишаване ефективността на работата и доходността от бизнеса на клиентите си по целия свят, от малките офиси до международните корпорации. Днес компанията работи в повече от 170 държави и произвежда за пазара над 200 продукта.

Регионалното представителство на компанията в София осигурява пълния спектър от услуги, свързани с продажбата и техническото обслужване на оборудването на Xerox. Партньорската мрежа на Xerox България включва 12 партньори и 89 оторизирани реселъри. Системата на следпродажбеното обслужване разполага с над 50 сервизни центъра.

 реклама