Vivacom с тестови период и за допълнителните пакети към тарифните планове

Потребителите ще могат да се възползват от 50% отстъпка от месечната такса при сключване на договор
по статията работи: Нели Минчева
Vivacom с тестови период и за допълнителните пакети към тарифните планове
Снимка: vivacom

VIVACOM въвежда едномесечен тестови период за основните добавки, които нейните потребители ползват като екстри към своите тарифни планове. Така нареченият "опитваш и купуваш” (Try and Buy) период позволява на клиента да ползва услуги без допълнителни разходи и ангажименти. VIVACOM предлага тестване на екстри, които осигуряват неограничен мобилен интернет с до 1500 MB на максимална скорост (+DATA Unlimited), безплатни разговори с до пет любими човека (+Group), както и възможност за текстови съобщения и разговори на символична цена от една стотинка в мрежата на оператора (+SMS и +VIVA).

В рамките на промоционалния период от 1 февруари до 30 април 2012 г., потребителите ще могат да заявяват всички посочени пакети на принципа "опитваш и купуваш”. Ако са доволни от предоставената им услуга, те ще могат да продължат да я използват толкова дълго, колкото сами преценят. Ако не харесат параметрите й, ще могат да се откажат от нея на кратък номер 123 без никакви дължими суми. 

В случай че абонатът пожелае да използва трайно избраната екстра, той ще разполага и с опцията да се абонира за нея като получи 50% по-ниска месечна такса за първата половина от договора си. Стандартните цени, на които се предлагат допълнителните пакети +Data Unlimited, са между 5 и 20 лв. За +Group те са от 2,90 до 6,90 лв. За +VIVA цената е 6,90 лв., а за + SMS услугата – 2,90 лв. на месец.

И двете възможности за активация важат както за нови, така и за настоящи абонати на телекома и не се изисква активация на нова мобилна услуга.

VIVACOM стартира своята Try and Buy стратегия през 2011 г. с въвеждането на постоянен тестови период за фиксираните си интернет пакети. Така потребителите се възползват от преференциите, които предоставят срочните договори и същевременно ги освобождава от обвързване в случай, че услугата не отговори на предварителните им очаквания. По този начин VIVACOM цели да осигури на абонатите си едновременно иновативни услуги и свобода при техния избор.

 реклама