Близо 300 хиляди лева е тазгодишната инвестиция на VIVACOM в развитието на млади хора, постъпили на лятна практика в структурите на телекома. Операторът отвори над 90 стажантски позиции през 2012 г., за които се бориха рекордните 5935 души. Тазгодишното издание на програмата бележи и 20% ръст на броя на стажантите, които остават на работа в компанията.
VIVACOM е една от малкото фирми на пазара, които предлагат платен стаж за младите хора в своята организация и обучения в специализиран модул, който дава на младежите специфични умения, които бизнес средата в България изисква, а висшето образование към момента не предоставя. Бъдещите специалисти изкараха тримесечен стаж в десет от основните дирекции на телекома и преминаха обучения по презентационни умения, бизнес комуникация и бизнес етикет. За тях традиционно се организира и тиймбилдинг, който позволява на практика да приложат своите ключови качества и да докажат желанието си за победа.
Тази година участниците в програмата се включиха и в социално-отговорни дейности като почистване и възстановяване на местността край Симеоновските езера във Витоша.