Vivacom и TEDxBG правят конкурс за идея в събота

Първоначално ще бъдат избрани пет идеи, които ще бъдат представени пред жури
по статията работи: Петър Чернев
Vivacom и TEDxBG правят конкурс за идея в събота
Снимка: Булфото

Най-прогресивната и иновативна идея, която се роди по време на TEDxBG в събота, ще бъде реализирана и ще получи възможност да се презентира на следващото издание на вдъхновяващото събитие. Като партньор на конференцията VIVACOM организира конкурса за новородена идея в социалните мрежи Twitter и Facebook, където всеки може да сподели своя проект, използвайки специалния хаштаг #NewBornIdeas. Първоначално ще бъдат избрани пет идеи, които ще бъдат представени пред жури от VIVACOM и TEDxBG, а финално одобрената от тях ще спечели подкрепа от телекома за своето реализиране.

Вече 25 години култовото събитие TED (Technology, Entertainment and Design) дава възможност на световноизвестни учени, дизайнери и културни иноватори по цял свят да споделят идеите си със света в 18-минутни презентации. Сред лекторите на TED са били Бил Гейтс, Ал Гор, Джейн Гудал, Сергей Брин, Джеймс Камерън, Боно и дузина нобелови лауреати. TEDxBG e българско издание по лиценза на TED, организирано самостоятелно от фондация "Кошер” за трета поредна година. Програмата на тазгодишното издание включва участници като политолога Иван Кръстев, физика в ЦЕРН Леандър Литов, консултанта за революции Сърджа Попович, артиста Иван Мудов, астронома Ивелина Момчева, музиканта Kottarashky и много други вдъхновяващи говорители.

Всички лекции ще се записват и могат да бъдат видeни дни след събитието онлайн на tedxbg.org, а над 800 човека ще гледат живо предаване на конференцията в Пловдив, Варна, Бургас и Русе благодарение на доброволците, които организират паралелни събития в най-големите български градове. За всички участници и гости в София, съботният ден ще завърши с представление на "Мадам Бътерфлай” в Националната опера, където се провежда самото събитие.

VIVACOM подкрепя осъществяването на конференцията като част от политиката си за подкрепа на иновативните идеи и стартиращия бизнес, а инициативата #newbornideas се провежда за втори път, след като по време на последната StartUP конференция, в края на миналата година, победител стана проект за мобилно приложение за здравословното хранене. На това събитие телекомът постави началото на своето партньорство със StartUP обществото в България като част от стратегията на VIVACOM Фонд за създаване на споделена стойност, която през тази година телекомът разви с утвърждаването на VIVACOM Art Hall като свободно пространство за култура и изкуство и разпространението на безплатен интернет достъп на обществени места в цялата страна.

 реклама