Visa Европа показва „Бъдещето на разплащанията“ на изложението CARTES & IDentification 2011

Платформата включва нов пакет услуги, създадени, за да променят начина, по който потребителите управляват средствата си
по статията работи: Нели Минчева
Visa Европа показва „Бъдещето на разплащанията“ на изложението CARTES & IDentification 2011
Снимка: Visa

Водещата европейска технологична компания за разплащания Visa Европа ще покаже своите най-нови продукти и услуги, които предизвестяват идването на "Бъдещето на разплащанията” на изложението CARTES & Identification в Париж, Франция (15-17 ноември).

"Бъдещето на разплащанията” на Visa включва нов пакет от услуги, създадени, за да променят напълно начина, по който потребителите управляват средствата си и правят всекидневни покупки. Услугите са фокусирани върху четири основни взаимно допълващи се платформи: Visa payWave, Mobile Services, e-Commerce и Retailer Loyalty (безконтактни разплащания, мобилни услуги, електронна търговия и програми за лоялност към търговците). Този широк и непрекъснато развиващ се пакет от продукти ще преобрази начина на пазаруване и ще осигури на потребителите нови възможности да управляват финансите си.

На щанда на Visa Европа потребителите ще разберат как бъдещето на разплащанията ще се отрази на тях самите.

На изложението CARTES Visa Европа ще акцентира върху най-актуалните иновации в областта на технологиите за разплащане, в това число:

Безконтактни мобилни разплащания на Visa (Visa Mobile Contactless) – технология за разплащане, базирана на NFC технологията. Тя предлага същите възможности за безконтактни разплащания като карта Visa payWave, но реализирани с помощта на мобилен телефон (услугата ще бъде официално представена през 2012 година).

Персонални плащания на Visa (Visa Personal Payments) – услугата за плащания от човек на човек (P2P) позволява на притежателите на карти Visa да изпращат пари до всяка точка на света лесно и бързо, директно от своя мобилен телефон.

Известия на Visa (Visa Alerts) – известия в почти реално време, които се изпращат до мобилния телефон на собственика на карта Visa и дават информация за всички извършени транзакции в страната или чужбина.

"Отворена” платформа за лоялни клиенти ("Оpen" rewards platform) – дава на търговците възможност да насочват по-прецизно предложенията си съобразно профила на потребителите си и да им предоставят cash-back бонуси в отговор на тяхната лоялност.

За Visa Европа

Visa Европа е един от лидерите при развитието и прилагането на технологии за разплащания, което прави компанията първа по отношение на иновациите свързани с безконтактните и мобилни технологии в Европа.

Основана през юли 2004 г., Visa Европа е членска организация, собственост на и функционираща чрез своите 4 000 европейски банки членове. През октомври 2007 г. Visa Европа стана независима от новото, опериращо в глобален мащаб дружество Visa Inc., придобивайки изключителен, неотменим и постоянен лиценз за Европа. Тъй като Visa Европа е Европейска платежна система, която е създадена само за нуждите на страните в Европа, компанията е в състояние да отговаря бързо на специфичните пазарни нужди на европейските банки и техните клиенти - картодържатели и търговци на дребно. Освен това компанията в е най-добрата позиция да достигне целите на Европейската комисия и да спомогне създаването на един истински вътрешен пазар за плащания. За повече информация: www.visabg.com / www.visaeurope.com.

 реклама