VIVACOM спечели първа награда на BAPRA Bright Awards 2014 за кампания, реализирана от вътрешен PR отдел

През 2013 г. "Големите 5" се проведе за четвърта поредна година и протече под надслов VIVA SHINE
по статията работи: Данаил Казаков
VIVACOM спечели първа награда на BAPRA Bright Awards 2014 за кампания, реализирана от вътрешен PR отдел
Снимка: vivacom

VIVACOM спечели първа награда на BAPRA Bright Awards 2014 в категорията "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел". Престижното отличие бе присъдено на телекома за кампанията "Големите 5 VIVA SHINE" - най-голямата вътрешна инициатива на VIVACOM, която цели да напомня на служителите петте ценности на компанията: динамични, ефективни, иновативни, честни и вдъхновени.

През 2013 г. "Големите 5" се проведе за четвърта поредна година и протече под надслов VIVA SHINE. По традиция кампанията продължи от октомври до декември и обхвана всички служители на VIVACOM в цялата страна. Освен напомняне на петте ценности на телекома, инициативата има за цел да доведе до повишаване на мотивацията на служителите, създаване на силен, устойчив и сплотен екип, както и подобряване на взаимоотношенията между различните отдели.

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и дават възможност на родните PR професионалисти да сравнят своите постижения със световната PR практика. Всяка година изцяло международно жури оценява най-успешните PR кампании в България. През 2014 г. в седемте различни категории на престижния конкурс се включиха общо 86 кампании.

 реклама