VIVACOM и Sony с ексклузивни предложения по повод Мондиал 2014

Лоялните клиенти на телекома пък ще могат да се включат в специална томбола с 95 атрактивни награди от Sony, посветени на Мондиал 2014
по статията работи: Данаил Казаков
VIVACOM и Sony с ексклузивни предложения по повод Мондиал 2014
Снимка: vivacom

Вчера в Европейския търговски център на официално събитие, с водещи Ели Гигова и Камен Алипиев и специален гост – "Екзекуторът на петлите" Емил Костадинов, VIVACOM и Sony анонсираха своите съвместни ексклузивни предложения по повод стартиращото днес Световно първенство по футбол в Бразилия. На всеки, който закупи от магазин на мобилния оператор смартфон Sony Xperia M2 с двугодишен договор за тарифа Net&Call, двете компании ще подарят реплика на оригиналната топка за Мондиал 2014. Лоялните клиенти на телекома пък ще могат да се включат в специална томбола с 95 атрактивни награди от Sony, посветени на Мондиал 2014.

Право да участват в играта на VIVACOM имат притежателите на валидна VIVAClub карта, които до 13 юли 2014 г. закупят смартфон Xperia от магазин на мобилния оператор и регистрират своите данни в специално създаденото за целта приложение в интернет страницата на VIVAClub: http://www.vivacom.bg/bg/vivaclub. Печелившите ще бъдат изтеглени чрез жребий на 21 юли 2014 г. 15 късметлии ще спечелят лимитираното издание на Sony SmartWatch 2 за Световното първенство по футбол в Бразилия. С негова помощ победителите ще могат да преглеждат бързо и удобно, директно от китката на ръката си, всички SMS-и и известия от социалните мрежи, както и да управляват телефонните си разговори. Допълнителни награди от играта ще спечелят още 80 късметлии, които ще се сдобият с модерни неопренови чанти в цветовете на Мондиал 2014.

 

За всички свои клиенти VIVACOM предлага и специална оферта, която ще е валидна през цялото време на провеждане на Световното първенство по футбол в Бразилия. Всеки, който закупи елегантния и мощен смартфон Sony Xperia M2 от магазин на мобилния оператор и сключи 24-месечен договор за тарифа Net&Call, ще получи реплика на официалната топка на шампионата. С мобилното устройство спортните фенове ще могат да следят навсякъде и по всяко време срещите от Мондиал 2014 на 4.8-инчовия qHD дисплей с интегрирани най-добрите технологии от телевизорите на Sony.

За да бъде VIVACOM абонатът лоялен , той трябва да използва поне една от абонаментните услуги на телекома – фиксирана, мобилна услуга, интернет или телевизия, да е активен клиент в последните шест месеца и да няма закъсняло плащане на фактура за този период. Ако отговаря на тези три условия, той се включва автоматично в програмата, получава едно от общо три нива на лоялност и може да заяви своята VIVAClub карта напълно безплатно на www.vivaonline.bg или на номер 123.

 

С VIVAClub всеки лоялен клиент има възможността да се възползва от специални оферти за телеком услуги, телефони, лаптопи, таблети, както и да пазарува при партньорите в програмата на преференциални цени в над 1500 обекта в цялата страна.Отстъпките важат за всеки лоялен клиент на оператора. Единственото условие, за да се възползва потребителят от тези отстъпки, е да носи със себе си своята валидна VIVAClub карта.

За VIVACOM

VIVACOM e търговската марка на БТК ЕАД, водещият телекомуникационен оператор в България. Компанията предлага пълно телекомуникационно обслужване – фиксирана и мобилна телефония, високоскоростен интернет и пренос на данни. Конвергентните услуги, които VIVACOM предоставя на своите крайни потребители и корпоративни клиенти, са достъпни в повече от 1000 магазина на телекома и неговите дилъри в цялата страна. Повече информация за VIVACOM, нейните продукти и услуги можете да намерите на 123 и www.vivacom.bg.

 реклама