VIVACOM и Ratio търсят най-добрата идея за популяризиране на науката в интернет

Телекомът ще проведе конкурс по време на форума за популярна наука тази събота
по статията работи: Петя Бързилска
VIVACOM и Ratio търсят най-добрата идея за популяризиране на науката в интернет
Снимка: sxc.hu

VIVACOM търси най-прогресивната и иновативна идея за популяризиране на науката, посредством интернет и социалните мрежи, по време на следващото издание на форума за популярна наука Ratio, който ще се проведе тази събота в зала 6 на НДК. Като партньор на конференцията, VIVACOM организира конкурса за новородена идея в социалните мрежи Twitter и Facebook, където всеки може да сподели своето предложение, използвайки специалния хаштаг #VivaCause. Жури от VIVACOM и организаторите на Ratio ще избере победителя, който ще бъде награден с чисто нов таблет Samsung Galaxy Tab 3 7”.

Третото издание  на форума за популярна наука Ratio се осъществява с подкрепата на VIVACOM Фонд на 9 ноември. Традиционно, темите на Ratio се изключително разнообразни, но са обединени от идеята за интересно и ангажиращо представяне на науката.

Водещият лектор на есенното събитие ще бъде Пол Зенон, един от най-известните британски илюзионисти  с голям опит в представянето  на различни трикове и илюзии. Той  прилага своите практически знания от магията за човешката психология и внимание, като разобличава подходите на псевдонаучни "звезди” - врачки, екстрасенси и медиуми, които често използват тактики за залъгване на своята публика. Вторият чуждестранен лектор на Ratio е проф. Матю Коб от Университета в Манчестър. Той има над 30 години академичен опит, пише за The Guardian и участва в популярното предаване на BBC Wonders of Life. Последните изследвания на проф. Коб се фокусират върху обонянието.

Българската наука  е представена във форума от д-р Морис Гринберг, преподавател по когнитивна психология в Нов български университет. Д-р Гринберг е ядрен физик по образование, но академичните му интереси в сферата на когнитивната психология го насочват към въпросите за социалните дилеми и сътрудничеството.

VIVACOM подкрепя осъществяването на събитието като част от политиката си за подкрепа на иновативните образователни формати. Именно затова компанията предизвиква и участниците в събитието да споделят свои идеи за иновативно разпространение на научни знания по най-подходящите за целта интернет канали. Това е поредният подобен конкурс на телекома, който търси, подкрепя и реализира прогресивни проекти и идеи в сферата на бизнеса, образованието и културата. 

 реклама