United Partners е двоен финалист в Gold SABRE Awards  2

Признанието на журито получи кампанията Always Unesco за България, насочена към защита и подкрепа на жените
по статията работи: Данаил Казаков
United Partners е двоен финалист в Gold SABRE Awards

Агенция Юнайтед Партнърс бе отличена сред финалистите на гала церемонията по връчване на едни от най-престижните награди за комуникация Gold SABRE Awards, която се проведе на 20.05.2014, в Лондон. Признанието на журито получи кампанията Always Unesco за България, насочена към защита и подкрепа на жените, както и въвеждането на интерактивно обучение в българските училища в категория за най-добра кампания, реализирана на Балканите. Другият отличен проект е на BRAUN, с лятната кампания "Pimp my jeans" за активацията на продуктова марка, която е на пазара от години, категория Маркетинг, насочен към жени. 

"Радвам се, че виждам толкова много проекти от България, които участваха и получиха високи оценки. Общо три български проекта са сред петте най-добри кампании в региона, а двойно повече са отличени сред финалистите, в конкуренция с близо 2 400 проекта, от 40 страни. Особено съм щастлива за колегите от групата на MSLGroup, част от която е Юнайтед Партнърс, които са сред агенциите отличени сред финалистите с 14 проекта и получиха 2 награди" - коментира Мария Гергова-Бенгтссон, която бе гост на церемонията. "Наблюдението ми е, че доста малки и нови агенции печелят все повече награди, с нетърпение очаквам да видя още български резултати, в предстоящото издание на IPRA Golden World Awards", допълни управляващият директор на Юнайтед Партнърс, която за поредна година е член на международното жури.

Списък с всички финалисти, можете да намерите тук:

http://www.holmesreport.com/news-info/14771/Holmes-Report-Announces-Finalists-For-EMEA-SABRE-Awards.aspx

Списък с всички победители, можете да намерите тук:

http://www.holmesreport.com/news-info/14980/Grohe-And-Ogilvy-PR-Take-Home-Best-In-Show-At-2014-EMEA-SABRE-Awards.aspx

Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните петнадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, а през последната година и дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, ING Life, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Фондация "Димитър Бербатов” и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория "Най- добра корпоративна PR кампания” с проекта "BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble. Агенция United Partners е официален партньор на MSLGROUP - една от най-големите международни комуникационни вериги – за България.

Повече информация на: www.united-partners.com.

 реклама