Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands е първата игра с NVIDIA Turf Effects

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands е първото заглавие, което използва NVIDIA Turf Effects. Сред използваните технологии са включени и NVIDIA Volumetric Lighting, HBAO+ и NVIDIA Ansel.
по статията работи: biznews.bg
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands е първата игра с NVIDIA Turf Effects

Главният герой в Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands преминава през диви местности и обширни полета с богата растителност. По време на играта, тревата се движи и се търка в краката на войника. Автомобилите остават следи на пътя, а стръкчетата трева хвърлят сенки върху околните предмети. Всички тези ефекти се получават благодарение на NVIDIA Turf Effects.

NVIDIA Turf Effects симулира и възпроизвежда реалните физически свойства на тревата. Технологията за реални движения гарантира пълното геометрично представяне, поддържайки постоянно дълбочина в детаилите. Реалистичните сенки на всеки отделен стрък трева, двустранното осветление и оклузията поддържат правилна геометрия на всяка сцена. В допълнение, симулацията позволява взаимодействие със сложни форми, което позволява появата на нови видове геймплей.

Реалистичните сенки са създадени с помощта на NVIDIA HBAO+, чрез добавяне на засенчващи ефекти Ambient Occlusion около предмети и повърхности, възпроизвеждане на визуалните елементи с по-голяма прецизност на предишните AO техники.HBAO+ е доста популярна технология, използвана в заглавия като Assassin’s Creed Syndicate, Call of Duty: Ghosts, For Honor, Rise of the Tomb Raider, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, Tom Clancy’s The Division, The Witcher 3: Wild Hunt, World of WarCraft: Warlord of Draenor и много други.

Здрач лъчите или така наречените "God Rays” са създадени с помоща на техниката NVIDIA Volumetric Lighting. Volumetric Lighting е техника за напреднало осветление, която симулира с висока точност начинът, по който се вижда светлината, когато преминава през въздух и атмосвера. Техниката е използвана в игрите Fallout 4, Far Cry 4 и Batman: Arkham Knight.

Ansel е използвана в ARK: Survival Evolved, Conan Exiles, Dishonored 2, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, War Thunder, Watch Dogs 2, The Witcher 3: Wild Hunt и The Witness. Предстои да се добави и в някои от предстоящите заглавия като Lawbreakers и Mass Effect: Andromeda. Наскоро бе добавена и в Unity Engineи Unreal Engine, под plug-in форма.

Други технологии NVIDIA на които ще се радват геймърите в Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands са 4K поддръжка, G-Sync, GeForce Experience и NVIDIA Surround. Изключителни 4K фото заснемания могат да бъдат видяни на NVIDIA press extranet.

Всеки закупил GeForce продукт има възможност да получи безплатно копие на играта For Honor или Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands с помоща на bundle-ътi GeForce GTX Prepare for Battle.

Сходни връзки:

Статия за използваната технология в Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, на GeForce.com:

http://www.geforce.com/whats-new/articles/tom-clancys-ghost-recon-Wildlandss-pc-nvidia-gameworks-effects

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands видео:

https://www.youtube.com/watch?v=yg5E8Km8uwA

NVIDIA Turf Effects на developer.nvidia.com:

https://developer.nvidia.com/turfeffects

NVIDIA Turf Effects demo video:

https://youtu.be/kLVa0NOFdwM

Страницата NVIDIA Ansel Technology, на GeForce.com:

http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel

Информация за Prepare for Battle GeForce GTX bundle:

http://www.geforce.com/whats-new/articles/for-honor-ghost-recon-Wildlandss-geforce-gtx-bundle

Уеб сайта Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands:

http://ghost-recon.ubisoft.com/Wildlandss/en-US/home/

 реклама