The Smarts е новата рекламна агенция на Мтел

Конкурсът за избор на рекламна агенция стартира през май и в него участваха шест рекламни агенции
по статията работи: Данаил Казаков
The Smarts е новата рекламна агенция на Мтел
Снимка: Мтел

Новата рекламна агенция на Мтел е The Smarts. Тя ще поеме управлението на рекламните активности на марката от 1 юли. Компанията ще обслужва телекома в следващата една година.

Конкурсът за избор на рекламна агенция стартира през май и в него участваха шест рекламни агенции. Доброто познаване на телекомуникационния пазар и креативността на идеите, както и стратегическото мислене бяха основен фактор при избора на агенция.

Агенцията, която досега обслужваше телекома е DM&B София (Demner, Merlicek & Bergmann). За дългите години съвместна работа агенцията осъществи някои от най-големите и успешни рекламни кампании на Мтел. С тяхна помощ компанията наложи бранда Мтел като една от най-силните марки на българския пазар.

The Smarts е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга. През шестте години на съществуването си тя привлече като клиенти както едни от най-големите рекламодатели в страната, така и малки и средни компании, стремящи се да се отличат сред останалите със своята комуникация.

 

За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,33 милиарда евро.

За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.

 

 реклама