TOMMY HILFIGER представя втората капсулна колекция TOMMYXGIGI

Джиджи Хадид продължава да бъде световен посланик на дамските колекции на марката
по статията работи: biznews.bg
TOMMY HILFIGER представя втората капсулна колекция TOMMYXGIGI

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че американският супермодел Джиджи Хадид продължава да бъде световен посланик на дамските колекции на марката. След успеха на първата съвместна колекция TommyXGigi за есен 2016, представена по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, дизайнерът и супермоделът показаха втората капсулна колекция за пролет 2017. Тя включва спортни облекла, обувки и аксесоари – часовници и слънчеви очила, и представя уникалния поглед на Джиджи Хадид върху съвременната мода, съчетан с характерния за Томи Хилфигър класически американски стил.

Вдъхновени от концепцията на марката "Summer of Love”, облеклата са в калифорнийски West Coast стил и са украсени със значки и лепенки. Ръгби райета, деним и удобни кройки пренасят феновете в спокойната и безгрижна атмосфера на слънчевия щат, а емблематичните цветове на Tommy Hilfiger – червено, синьо и бяло, присъстват във всички модели. Облеклата са заснети на плажовете на Санта Моника от фотографите Карл Темплър и Микаел Янсон.

"Непринуденият стил и оптимизмът на Джиджи я превръщат в идеалния посланик на Tommy Hilfiger. Тя е непредсказуема и вдъхновява феновете ни с уникалния си моден вкус и начин на живот" – споделя дизайнерът Томи Хилфигър. "Забавлявахме се много, докато работихме по първата ни съвместна колекция TommyXGigi, и без колебание се заехме с втората за пролет 2017. Съчетахме елементи от калифорнийския стил и атмосферата на музикалните фестивали и създадохме небрежни и свежи модели, които са хит този сезон.".

Първата колекция TommyXGigi, представена на шоуто TOMMYNOW, постави началото на нова тенденция, която повлия всички дамски колекции. Партньорството с Хадид отразява стратегията на Tommy Hilfiger да разшири дамските си колекции и да модернизира моделите, интериора на магазините, стратегиите за продажба и представянето на облеклата. Новата визия превръща марката в лидер на пазара, който предлага стилни класически модели със свеж дизайн.

През годините Tommy Hilfiger си партнира с вдъхновяващи икони на поп-културата като Бийонсе, Кейт Хъдзън, Шарлът Генсбур, Наоми Кембъл, Наоми Уотс, Алекса Чънг, а през последните сезони Суки и Ими Уотърхаус, Бехати Принслу, които добавят своя уникален стил към моделите. Марката може да се похвали и с успешни партньорства с топ модели, които са участвали в ревютата, като Кендъл Дженър, Хейли Болдуин, Тейлър Хил, Джорджия Мей Джагър, Бела Хадид, Бинкс Уолтън и Стела Максуел и др.

Колекциите Hilfiger и спортните облекла Tommy Hilfiger,включително капсулната колекция на Джиджи Хадид за пролет 2017, ще бъдат достъпни в магазините на Tommy Hilfiger. Феновете на марката могат да споделят мнението си в социалните мрежи с хаштаг #TOMMYXGIGI и @TommyHilfiger и @GigiHadid.

За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти. 
Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.

 реклама