Sobieski постави нов рекорд за най-силно навлизане на американския пазар на високоалкохолни продукти. Водката, която е собственост на водещия дистрибутор на алкохолни напитки Belvedere S.A. - Франция, премина границата от 1 милион продадени каси през 2011-та година в САЩ само 4 години след навлизането си на местния пазар. Постижението на Sobieski е с 3 години по-добро от предишния рекорд по този показател.
Продажбите на Sobieski Vodka в САЩ стартираха през януари 2007 с кампанията "Истината за водката”. Основно лице в нея е Краля на екшъна Брус Уилис, който е и акционер в Belvedere. Целта на кампанията е да разкрие пред потребителите, че висококачествената премиум водка не изисква екстравагантен производствен процес или изключително висока цена. Уилис участва и в серия от забавни видеоклипчета, в които си партнира с изпълнителния директор на Belvedere S. A. Кристоф Трилински.
"Бързото навлизане на Sobieski на американския пазар се дължи до голяма степен на философията, която следваме – да предлагаме на пазара висококачествен продукт на достъпни цени”, коментира Тихомир Стаменов, бранд мениджър на Sobieski у нас. "Точно това правим и в България, осигурявайки допълнително преживяване на потребителите”, допълва той, като посочва за успешен пример приключилата в края на декември "Sobieski Кралете на микрофона”. По време на кампанията в рамките на 3 месеца Sobieski търси най-добрите караоке изпълнители в 12 български града, а победителите бяха избрани с гласовете на повече от 5000 души.
През 2011 година към портфолиото с вкусове на Sobieski Vodka бяха присъединени и няколко нови аромата – еспресо, карамел, канела, портокал, черна боровинка и Sobieski Gold, както и нов дизайн за бутилката на Sobieski Бизонска трева. Всички те са достъпни и на българския пазар и от края на миналата година вдъхновяват нова мода за пиене на водка в клубовете – на коктейлни шотове.