Skullcandy обяви стратегическо партньорство с Toshiba за водещо аудио изживяване при потребителските лаптопи

Фирмата ще предоставя професионални услуги, за да подобри аудио изживяването на продуктите на Toshiba
по статията работи: Данаил Казаков
Skullcandy обяви стратегическо партньорство с Toshiba за водещо аудио изживяване при потребителските лаптопи

Skullcandy, Inc. (NASDAQ: SKUL) обяви началото на стратегическо партньорство с Toshiba Corporation. Споразумението предвижда Toshiba да лицензира търговската марка Skullcandy за маркетинг и дистрибуция на лаптопи в световен мащаб с изключение на Китай. Skullcandy ще предоставя професионални услуги, за да подобри аудио изживяването на продуктите на Toshiba.

"Приветстваме с голямо желание възможността да разширим обсега на водещите аудио възможности на Skullcandy чрез партньорството ни с Toshiba", заяви Брент Уилкинс, вицепрезидент Global Business Development за Skullcandy. "Toshiba е световно известен лидер в областта на персоналната електроника със силни позиции на потребителския пазар в цял свят. Това партньорство представлява глобална възможност за предоставяне на още по-качествено аудио преживяване за клиентите на Toshiba благодарение на нашата патентована Supreme Sound аудио технология."

"Наш основен фокус е непрекъснатото подобряване на цялостното потребителско изживяване и смятаме, че Skullcandy и Supreme Sound технологията ще ни позволи да предоставим още по-конкуренти предложения на нашите клиенти, осигурявайки превъзходен звук и качество на продуктите", коментира Карл Пинто, вицепрезидент маркетинг и инженерни разработки за Toshiba America Information Systems, Inc., Digital Products Division. "Skullcandy е водещ бранд със силни позиции в лайфстайл и културата на младото поколение и сме изключително доволни от възможността за партньорство по отношение на богатото ни портфолио от персонални компютри."

За Skullcandy, Inc.

Skullcandy е водеща световна марка за аудио техника, която се асоциира с креативността и бунта на младежката култура. Skullcandy създава, предлага и дистрибутира аудио и гейминг слушалки и други свързани продукти под имената Skullcandy, Astro Gaming и 2XL на марката Skullcandy. Компанията е основана през 2003 г. и се превръща бързо в една от най-разпознаваемите марки за аудио техника, която предлага уникална технология, цвят, характер и цялостно представяне. Skullcandy се стреми да революционизира аудио сцената като предлага различни видове слушалки и други аудио и безжични лайфстайл продукти, които притежават силно разпознаваем стил и изключително качество. Продуктите на компанията се продават и дистрибутират в САЩ и още близо 80 страни по цял свят. За повече информация посетете skullcandy.com, facebook.com/skullcandy или Twitter @skullcandy.

За Toshiba

Toshiba е водещ световен производител на технологии от различно естество, доставчик на решения и търговец на усъвършенствани електронни устройства и електрически продукти и системи. Toshiba Group внася иновация и въображение в широк кръг бизнес направления: дигитални продукти, включително LCD телевизори, ноутбук компютри, ритейл решения и многофункционални печатащи устройства; електронни устройства, включително полупроводници, продукти за съхранение и материали; индустриални системи и системи от обществената инфраструктура, включително системи за производство на енергия, интелигентни обществени решения, медицински системи, ескалатори и асансьори, както и домакински електроуреди.

Toshiba е основана през 1875 г. и днес обединява глобална мрежа от над 590 консолидирани компании с 206 000 служители по цял свят с годишни продажби от над 5,8 трилиона японски йени (61 милиарда щатски долара). За повече информация посетете уебсайта на Toshiba: www.toshiba.co.jp/index.html

 реклама