Shell стартира вълнуваща лятна промоция licence 2 win с многобройни награди. Всеки клиент, заредил минимум 20 л гориво, получава промо карта с две отлепящи се части. Едната част крие щанс за награда, от която клиентът може да се възползва на момента. Другата част съдържа уникален код. След като регистрират този код онлайн или чрез SMS, притежателите на промо карта licence 2 win участват в ежеседмични и ежемесечни томболи в периода на кампанията, което им дава шанс да спечелят атрактивни награди на по-висока стойност от моменталните.
За целите на кампанията Shell подготви милион награди, за да бъдат клиентите още по-доволни всеки път, когато зареждат от висококачествените горива Shell в периода от 1 юли до 28 септември 2014 г. Моменталните награди включват безплатни продукти и отстъпки от цената на различни стоки в търговските комплекси Shell или в обекти на партньори на Shell – кино Арена, магазини Карфур, Макдоналдс и верига магазини Техномаркет.
При регистриране за участие в ежемесечните и ежеседмичните томболи клиентите на Shell имат шанс да спечелят тринадесет броя Nokia Lumia 630 DualSIM, тринадесет ваучера за 300 евро в хотели Hilton в цял свят, тринадесет броя еспресо кафемашини Philips SAECO, както и Nokia Lumia 930 и 42” Ultra Slim SMART UHD LED телевизор Philips.
Шансът да спечелят расте с всяка следваща промо карта licence 2 win, чийто уникален код, разположен от лявата й страна, клиентите на Shell регистрират на www.shell.bg или чрез SMS на номер 1907 на цена от 15 ст. с ДДС за всички мобилни оператори.
Лоялните клиенти на програмата CLUBSMART биха могли да получат допълнително 100 точки, ако актуализират данните си на www.shell.bg.
Повече информация и пълните условия за кампанията може да разберете на www.shell.bg.
За Shell България
Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от около 100 търговски комплекса за продажба на горива на дребно и е един от лидерите на пазара на горива на дребно в страната. За своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card. Всеки месец в търговските комплекси Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти. През 2009/2012 г. са открити 5 нови магистрални обекта - Shell Правец, Shell Калотина, Shell Студена, Shell Любимец Изток и Запад - те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell. Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.