Shell насърчава притежателите на ClubSmart карти активно да използват събраните точки

Компанията предлага атрактивни оферти и подаръци за лоялните си клиенти
по статията работи: Петя Бързилска
Shell насърчава притежателите на ClubSmart карти активно да използват събраните точки
Снимка: sxc.hu

Shell България стартира кампания за насърчаване на активната употреба на ClubSmart карти и напомня на лоялните си клиенти да обменят редовно събраните точки, като се възползват от атрактивни предложения и отстъпки включени в каталога на Програмата.

Всички притежатели на ClubSmart карта могат да се възползват от актуалната оферта на Shell, чрез която да заменят своите ClubSmart точки за отстъпка от цената на горивата Shell. Срещу всеки 15 ClubSmart точки на литър, картодържателите могат да спестят 15 стотинки за всеки литър от високотехнологичните горива Shell V-Power Nitro+ или 10 стотинки за всеки литър от  икономичните горива Shell FuelSave и Shell AutoGas.

 "Конкурентните предимства, които Shell предоставя на клиентите, не се изчерпват с висококачествените горива и услуги, които предлагаме. Дългосрочната програма за лоялност ClubSmart носи добавена стойност за клиентите ни, които имат възможност да се възползват от изключително привлекателни оферти и предложения, както и от ценови отстъпки. Тя е много добре приета, а броят на участниците се увеличава значително през последните години. Положителната обратна връзка, която получаваме е допълнителен стимул, за да избираме най-привлекателните предложения за нашия пазар” – коментира Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България.

Компанията напомня, че според Правилника за участие в ClubSmart, всички точки, начислени в периода между 1 април 2005 г. и 31 декември 2010 г. и неизползвани досега, трябва да бъдат обменени не по-късно от полунощ на 31 декември 2013 г. Също така, всички ClubSmart карти, които не са били употребявани от 31 декември 2012 г. до момента ще бъдат невалидни след полунощ на 31 декември 2013 г. До тази дата клиентите трябва да регистрират една транзакция (начисляване или обмяна на точки), за да избегнат анулирането им.

Подобно преразглеждане на участниците в Програмата се извършва периодично както от Shell България, така и от други програми за лоялност у нас и в Европа с цел  поддържане на базата данни с клиенти  и на балансите със събраните точки в актуално състояние. Компанията планира да извършва подобна дейност всяка година през м. декември, както е посочено в актуалния Правилник за участие в Програмата. Притежателите на ClubSmart Premium карти не са засегнати от тези активности.

Дългосрочната програма за лоялност на Shell стартира през 2000 г. и е една от първите в България. С годините тя се превърна в неразделна част от предложението на Shell България за допълнителни ползи за редовните клиенти на компанията, като предлага разнообразни оферти за обмяна на събраните точки при закупуване на продукти. Обновеният уебсайт на ClubSmart - www.shellsmart.com, предлага на картодържателите да се регистрират и да проследяват по всяко време транзакциите и баланса по своята ClubSmart карта. На сайта клиентите могат да получат актуална информация за събраните точки и да избират подаръци и отстъпки от актуалните предложения на Програмата.

 реклама