Samsung се бори за любима марка на българските потребители

Стартира третият последен етап на потребителската класация „Любимите марки”, в която Samsung продължава участие в три продуктови категории
по статията работи: Данаил Казаков
Samsung се бори за любима марка на българските потребители
Снимка: Samsung

Samsung продължава участието си в потребителската класация "Любимите марки", като се класира сред топ 3 брандовете и на втория кръг от надпреварата. Samsung отново заема лидерското място, когато става дума за черна техника, смартфони и телефони и второ място в категория "Бяла техника".

Почти 18 000 потребители гласуваха за своята любима марка във втория етап на класацията, който продължи 11 дни и приключи на 15 юни. Последният трети етап от гласуването стартира на 23 юни. Този етап ще продължи 10 дни – до 3 юли, и резултатите от него ще определят любимата марка №1 във всяка категория, както и любимата марка на потребителите, събрала най-много гласове през трите етапа на гласуването.

SAMSUNG води класацията в категория "Черна техника", следван от HP и LENOVO, и в раздел "Смартфони и телефони", където ще се състезава със iPHONE и NOKIA. В категория "Бяла техника" първото място заема DIPLOMAT (уреди за дома), като след него се нареждат SAMSUNG и DELONGHI.

За Samsung Electronics Co. Ltd.

Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.

За класацията Любимите марки

Всяка година в класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

 реклама