Samsung с награда "Златно сърце" за своята дейност в подкрепа на образованието в България

Кампанията Samsung Smart Education бе отличена в първите Годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“
по статията работи: Данаил Казаков
Samsung с награда "Златно сърце" за своята дейност в подкрепа на образованието в България

Samsung Electronics получи специална награда - благотворително "Златно сърце" за своята кампания Samsung Smart Education.

"Златно сърце" са награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност, които се организират от списание Business Lady. Samsung бяха отличени за кауза "Обучение и развитие", заедно с още 23 компании, които получиха награди в общо9 категории.

Samsung Smart Education e кампания на Samsung България, насочена към интегриране на съвременните информационни технологии в образованието. Кампанията съчетава интегриране на иновативни технологични устройства на Samsung и софтуерни решения за интерактивна образователна среда в учебния процес, която среда в крайна сметка подготвя едни добре обучени млади хора, способни да отговорят на нуждите на бързо развиващата се ИТ еволюция и с по-големи възможности за професионална реализация.

В рамките на кампанията у нас през 2013г. и 2014 г. бяха открити две Смарт класни стаи – в София и Пловдив, както и Лаборатория за иновации към Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски". Дигиталните стаи са оборудвани с най-съвременни технологии и софтуерни дигитални решения, предоставени от Samsung, които дават възможност за изцяло дигитализиран и интерактивен учебен процес. Кампанията в средните училища се реализира в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България, които предоставят учебно съдържание в областта на бизнес и предприемачество, което допълнително развива знания и умения, допринасящи за конкурентоспособността на завършващите ученици.

В Софийския университет – Факултета по математика и информатика, Samsung инвестира и в подобряване на учебното съдържание. Компанията организира курс за разработка на мобилни приложения в Лабораторията за иновации, чрез който са обучени младежи на възраст 18-25 години от различни учебни заведения. Младежите получават и помощ за професионална реализация на пазара на труда след приключване на курса със съдействието на JobTiger. Всички участници са сертифицирани от Samsung и СУ "Климент Охридски”.

Кампанията е комуникационно осигурена от BBDO Group / Proximity Sofia, които спомагат за нейното изключително успешно медийно популяризиране.

За Samsung Electronics Co. Ltd.

Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.

За наградите "Златно сърце"

Наградите за благотворителност "Златно сърце" на списание Business Lady са още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение.

Основната цел на организаторите е да мотивират допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми.

Наградите "Златно сърце” целят още да възнаградят морално усилията на онези компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. За да може техните усилия да послужат за пример на всички онези, които са останали встрани от подобни социални ангажименти и развитието на обществото като цяло.

Награда "Златно сърце” може да получи всяка българска или международна компания или отделна личност, социално ангажирана на територията на България.

 реклама