Samsung Electronics Co. Ltd. вчера обяви основната част на своята кампания за Зимните олимпийски игри в Сочи 2014 – Galaxy Studio в Olympic Park, в която взеха участие и Мария Шарапова, глобална тенис икона, посланикът на марката Samsung за Сочи 2014 – Тимо Луме, изпълнителен директор IOC Television & Marketing Services, и Анатоли Пакхомов, кмет на град Сочи. Galaxy Studio Olympic Park ще дава възможност на потребителите да използват най-новите безжични технологии на Samsung и да се свързват с Олимпийските игри. Galaxy Studio е създадено, за да предлага на посетителите шанс да се докоснат до най-новите мобилни устройства, да създават, улавят и споделят техните собствени олимпийски преживявания.
"Ние каним атлети и фенове да посетят Galaxy Studio и да прекарат по-приятно времето си на игрите с помощта на нашите технологии и вълнуващи интерактивни преживявания, вдъхновени от и създадени за хората. Мобилните устройства се превърнаха във важна част от начина, по който любителите на спорта се наслаждават на Олимпийските игри и Samsung им предоставя нови възможности да бъдат активни участници с помощта на нашите технологии,” каза Йънгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, IT & Mobile Division на Samsung Electronics.
По време на Олимпийските игри Galaxy Studio ще предложи забавления за всички с помощта на разнообразни активности с цел да развълнува още повече посетителите на Сочи. Те ще могат да изживеят зимните олимпийски спортове чрез иновативните технологии на Samsung в зоната Sport Interactive Zone и да подкрепят атлетите, като им изпращат поздрави през приложението ChatON на Samsung на друга локация – Cheering Zone. В специалната зона Kids Zone децата ще се забавляват, като рисуват с Galaxy Note 3, и ще получават баджове с техните собствени рисунки.
Galaxy Studio Olympic Park се състои от 16 структури за многократна употреба, доставени в Сочи и сглобени на място, за да бъдат използвани на игрите. След като игрите приключат, структурите на Galaxy Studio в Olympic Park ще бъдат демонтирани и пригодени за употреба на друго място, без да оставят почти никакви отпадъци. Тези усилия са последните от серията активности, които Samsung полага във връзка със спонсорството си на Олимпийските игри и отдадеността си на изграждането на по-добро глобално общество.
"Развълнувана съм да се присъединя към Samsung за откриването на Galaxy Studio в Olympic Park и съм щастлива да бъда част от днешното тържество, което символизира началото на кампанията на Samsung на игрите в Сочи 2014, каза Мария Шарапова. Като професионален спортист оценявам усилията на Samsung да създават лични преживявания по време на игрите, като сближават атлетите и феновете чрез множество Studio изживявания, които ще помогнат на всички нас да вземем максимума от игрите.”
В допълнение на водещото Galaxy Studio в Olympic Park, Samsung ще имат още три студиа в Coastal Village, Mountain Village и Sochi Art Museum Square, за да повишат олимпийския дух и да го предадат на по-широка публика.
За ролята на Samsung в олимпийските игри
Връзката между Samsung и олимпийските игри започна с oлимпиадата в Сеул през 1988 г., където компанията беше местен спонсор. От олимпиадата в Нагано през 1988 г. Samsung се посвети още повече на олимпийското движение, като стана световен олимпийски партньор в категорията "Оборудване за безжични комуникации”, като предостави платформата си за безжични комуникации – Wireless Olympic Works (WOW), както и мобилни телефони. Тези новаторски телефонни технологии предоставят на олимпийското семейство интерактивни комуникации и информационна услуга в реално време, базирана на местонахождението на потребителя. Samsung организира различни електронни маркетингови кампании, за да сподели вълнението от олимпийските игри с хората по целия свят и за да позволи на всички да участват в Игрите чрез мобилните технологии. Samsung ще продължи да бъде световен олимпийски партньор и на олимпиадата в Рио де Жанейро през 2016 г.
За Samsung Electronics Co. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за потребителите навсякъде. Чрез постоянни нововъведения и открития ние променяме света на телевизорите, смартфоните, таблетите, компютрите, камерите, домашните уреди, принтерите, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.