Samsung е любимата марка на българските потребители в две продуктови категории – "Черна техника" и "Смартфони и телефони". В категория "Бяла техника" Samsung заема второто място. Така приключи шестото издание на класацията "Любими марки", в която гласуват единствено потребителите.
Гласуването в конкурса премина през три етапа на онлайн гласуване, като след всеки етап продължаваха марките с най-много събрани гласове. В категория "Черна техника" Samsung събра общо 17 961 гласа от трите етапа на гласуването, а в "Смартфони и телефони" – съответно 16 303 гласа.
"За нас титлата "любима марка" е гордост и отговорност. Благодарни сме на всички потребители, които гласуваха за нас, защото тяхната оценка е най-важна за нас. В Samsung разработваме технологии, които са вдъхновени от потребностите на хората и основната им цел е да правят живота и ежедневието на потребителите по-лесни и по-добри и повече смарт. Работим много, за да внедрим най-съвременни и модерни технологии в своите устройства и така да ги направим достъпни за всички. Награда като тази е признание, че успяваме в своите цели, а също и отговорност да продължим да удовлетворяваме нуждите на нашите потребители и клиенти", заяви г-н Христофор Петков, мениджър "Потребителска електроника", Samsung България.
Над 50 000 души участваха в тазгодишната класация на конкурса "Любимите марки", който се проведе в периода 12 май – 3 юли 2014 г.
За Samsung Electronics Co. Ltd.
Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.
За класацията Любимите марки”
"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е единствена по рода си потребителска класация. Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали.