SAP и ФК Байерн Мюнхен: Два световни шампиона обединяват сили

По-рано тази година, ФК Байерн Мюнхен подписа споразумение за прилагането на SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) и мащабируемо решение за търговия от hybris - компания на SAP
по статията работи: Данаил Казаков
SAP и ФК Байерн Мюнхен: Два световни шампиона обединяват сили

На своята първа съвместна конференция в Алианц Арена в Мюнхен, SAP SE и ФК Байерн Мюнхен АД обявиха, че SAP става официален партньор на клуба за спортни анализи и бизнес софтуер. През следващите три години двете организации възнамеряват да разработят заедно иновативни решения, които да подкрепят целите на Футболния клуб да разшири глобалното си присъствие, да подобри представянето на тима и осигури по-интересно преживяване за феновете в Мюнхен и по света.

По-рано тази година, ФК Байерн Мюнхен подписа споразумение за прилагането на SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) и мащабируемо решение за търговия от hybris - компания на SAP. С тази технология, клубът цели да засили взаимодействието с феновете, да персонализира тяхното изживяване и да ги награди за лоялността. Дискутирайки стратегията за интернационализация на Байерн, двете компании се съгласиха бързо, че съществува много голям потенциал за кооперация помежду им - технологията помага на отбора на и извън игрището. Особено в областта на анализите на представянето на играчите и наблюдението на здравословното им състояние, SAP ще допринесе чрез платформата SAP HANA и експертиза във всяка област на анализа на данни.

"SAP има технологията да помогне да осъществим три от основните си цели: да оптимизираме бизнес процесите си и да подпомогнем бизнес експанзията, да помогне на тима да остане във форма и да се представи по най-добрия начин, давайки на феновете най-страхотното възможно изживяване," каза Карл-Хайнц Румениге, бивш немски футболен нападател и изпълнителен директор на ФК Байерн Мюнхен. "ФК Байерн Мюнхен в момента е един от най-добрите клубове в света. Използвайки модерна технология, искаме трайно да подсигурим глобалната си лидерска позиция. Представянето на нашите играчи и тяхното здравословно състояние са от първостепенно значение за постигането на тази цел, същото се отнася и за нашите фенове. Клубът ни има повече от 292 милиона фенове по света, включително 9,4 милиона в САЩ. Имаме амбициозни цели както от гледна точка на спортни и финансови успехи, така и в желанието си да вдъхновим хората по света".

През последните няколко години, SAP се фокусира все повече върху стремежа да трансформира медийната, спортната и развлекателната индустрии с иновативна технология и да подобри постиженията на отборите и играчите, да повиши лоялността на феновете и да опрости процесите в лигата и на локациите. Днес SAP успешно партнира с редица световно известни спортни организации и асоциации във ветроходство, голф, Формула 1, крикет, американски футбол, бейзбол, тенис, баскетбол и футбол. Особено във футбола, SAP отскоро активно присъства в медийното пространство около анализа на представянето на играчи и отбори.

"Партньорството между SAP и ФК Байерн Мюнхен е впечатляващ съюз", каза Герхард Освалд, член на Изпълнителния съвет на SAP SE за Качество, мащаб и поддръжка. "Чрез комбиниране на силата на ФК Байерн Мюнхен с тази на SAP HANA ние ще бъдем в състояние да разработим нови решения, които ще променят света на футбола от всеки ъгъл."

За повече информация посетете SAP News Center. Следете SAP и в Twitter на @sapnews.

За SAP  

Като пазарен лидер в сектора за бизнес софтуер, SAP (NYSE: SAP) помага на компании от всички размери и индустрии да оперират по-успешно. От административния офис до заседателната зала, от склада до магазина, от настолния компютър до мобилното устройство - SAP вдъхновява хора и организации да работят заедно по-ефикасно и да използват бизнес процесите по-ефективно, вървейки една крачка пред конкуренцията. SAP приложенията и услугите дават възможност на повече от 253,500 клиента да оперират доходно, да се адаптират правилно, и да растат постоянно. За повече информация, моля посетете www.sap.com/bulgaria.

 реклама