Publicis One създава общ ресурсен център за медия планиране и купуване

Ще обедини всички медийни агенции на групата, сред които и новата Blue 449
по статията работи: biznews.bg
Publicis One създава общ ресурсен център за медия планиране и купуване

Publicis One Media ще обедини всички медийни агенции на групата, сред които и новата Blue 449

Най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, обяви създаването на медийния клъстер Publicis One Media. В него влизат познатите на българския пазар медийни агенции Zenith и Starcom, както и новият бранд Blue 449, наследник на Equinox. Промяната е част от по-мащабен процес на бизнес трансформация в Publicis One на всичи пазари, където оперира групата. 

Publicis One Media ще действа като общ ресурсен център за медия планиране и купуване и сътрудничество с творческите и маркетингови ресурси в Publicis One. Създаването му дава възможност да се използват експертизата и знанието на всички специалисти в групата, като по този начин се увеличава добавената стойност за клиентите. Същевременно медийните брандове запазват своята идентичност, самостоятелност, методология на работа, клиентска база и независимо управление, като безусловно се спазват принципите за конфиденциалност и конкурентност.
Publicis One Media ще се ръководи от Десислава Стоянова и Весела Апостолова. Двете имат основна заслуга за развитието и успехите на Zenith, заемайки ръководни позиции в нея дълги години. Александър Бирцоев, досегашен медия мениджър в Zenith, застава начело на агенцията. Starcom, която от юни 2016 година се присъедини към Publicis One като част от процесите по интегриране на дейностите на веригите, собственост на Publicis Groupe, продължава да бъде управлявана от Велислава Анастасова. Новата агенция в клъстера, Blue 449, ще бъде ръководена от Мария Георгиева, досегашен медия мениджър на Equinox.

"Целта е да използваме максимално ресурсите на Publicis One в глобален и локален план и да ги адаптираме за нуждите на клиентите и потребителите. С новата структура ще имаме по-тясно сътрудничество с експерти в различни области и ще предлагаме цялостни решения, които са базирани на данни, идентифицират и решават конкретни проблеми и са комуникационно и творчески издържани" – споделя Десислава Стоянова.

Другата промяна в Publicis One е свързана с Blue 449, която влиза като нов медиен бранд на българския пазар. Философията на агенцията за "open source" означава, че марката е отворена за външен принос и тясно сътрудничество с клиенти, потребители и партньори, които спомагат за нейното развитие на идейно ниво по прозрачен и ефективен модел.

"Концепцията ни е, че сме в постоянно движение и търсене на следващите нови идеи, които да ни развиват напред. Енергията на бранда Blue 449 е заразителна и имаме ясен подход, основан на любопитство, неуморно търсене на начини за подобряване на работата. Създаваме и използваме мрежа от хора, която може да ни е от помощ в различни ситуации. Гъвкави сме и винаги готови да експериментираме. Уверени сме, че тази промяна ще донесе добавена стойност за клиентите ни и ще постави начало на нови партньорства". – заявява Мария Георгиева.

Екипът на Blue 449 ще работи за досегашните клиенти на Equinox - Renault Nissan Bulgaria с марките Renault, Nissan и Dacia, Ferrero, BNP Paribas Personal Finance, Mr. Bricolage, Omega Pharma, Тандем.

Допълнителна информация за Publicis One Bulgaria
Publicis One Bulgaria е най-голямата комуникационна структура в България. Тя обединява девет специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, Zenith, Blue 449 и Starcom, Publicis Dialog, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране и купуване, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти.

Допълнителна информация за Publicis Groupe
Publicis Groupe трансформира своя бизнес модел и организационна структура в световен мащаб, за да постави клиентите в центъра на услугите, които предоставя и да улеснява достъпа до тях. Групата е структурирана около четири ключови хъба: Publicis Communications, Publicis.Sapient, Publicis Media и Publicis Health. За по-малките и средни по големина пазари по света, Publicis Groupe създаде Publicis One - нов организационен модел, при който всички брандове запазват своята идентичност, но са подчинени на едно оперативно ядро за стратегическо планиране, анализ и изграждане на брандове, което им осигурява необходимия мащаб за успех и достъпа до ресурси, познания и способности на всичките четири комуникационни хъба.

Допълнителна информация за Blue 449
Blue 449 (http://www.blue449.com/markets/bulgaria) e един от петте медийни бранда на Publicis Media. Нейната "open source" философия обединява дейността на медии, идеи, информация и технологии, които формулират развитието на клиентите. Мрежата на Blue 449 обединява личности и организации от целия свят, които предоставят допълнителни познания и вдъхновение, присъщи за глобалните практики на Publicis Media. 
Името и визуалната идентичност олицетворяват изкуството и идеите, пресъздавани от "синия" цвят, и работата с данни и технологии, определяни от цифрата "449". Числото "449" стои на единица разлика от истинското синьо (цифрата "450" в цветовия спектър) и затова "Blue” символизира състоянието на една крачка от съвършенството, т.е. състоянието, в което агенцията има постоянен стремеж към развитие, разрешаване на проблемите и непрекъснато подобряване на работата. 
Оглавявана от Андраш Виг, глобален бранд президент, Blue 449 оперира на 14 пазара, 22 офиса с над 1200 служители и ще разширява допълнително своето присъствие през 2017 г. 
Blue 449 е една общност без граници и с глобално присъствие на много територии. Twitter @blue449

 реклама