Procter & Gamble достави седем милиарда литра питейна вода за да спаси по един човешки живот на всеки час до 2020 г.

Мисията включва по един литър за всеки човек на планетата, чрез Програмата за безопасна питейна вода за децата (CSDW)
по статията работи: Данаил Казаков
Procter & Gamble достави седем милиарда литра питейна вода за да спаси по един човешки живот на всеки час до 2020 г.

Procter and Gamble (P&G) обявиха, че Програмата им за безопасна питейна вода за децата (Children’s Safe Drinking Water Program- CSDW) е осигурила седем милиардния литър питейна вода на семейство в Бразилия. Това е част от участието на P&G в Глобалната инициатива на президента Клинтън (Clinton Global Initiative - CGI) за спасяване на един човешки живот на всеки час до 2020 г. Седмият милиарден литър питейна вода отбелязва разрастването на Програмата и в Бразилия, с основен партньор в лицето на ChildFund. От своето създаване през 2004 г., Програмата работи с глобална мрежа от над 140 представители и партньори, за да помогне за спасяването на приблизително 39 000 души чрез осигуряване на чиста питейна вода в райони, засегнати от бедствия, както и за кампании за устойчиво развитие.

"Най-основното нещо е чистата вода и чрез CGI програмата, която ангажира с действие, P&G вече осигури литър чиста вода за всеки човек на планетата, което е невероятно”, каза Президентът Бил Клинтън. Докато наблюдаваше трансформацията на замърсената вода в питейна, чрез специалните комплекти на P&G, той добави: "Това е най-лесният и бърз начин да спасим живота на децата на възраст под 5 години.”

"В P&G сме горди с достигането на 7 милиарда литра чиста питейна вода за децата и техните семейства. Заедно с нашите партньори, ние осигуряваме лесно за изпълнение, но променящо живота решение”, Алисън Тъмон Кeмпуи, Лидер на програмата CSDW на P&G. "Докато напредваме към целта си в спасяването на един човешки живот на час, се мотивираме да помогнем на още повече деца и семейства да се сдобият с чистата вода, от която имат нужда, независимо дали чрез кампания за подпомагане на селските райони; снабдяване с хранителни продукти; чрез програма за превенция на HIV или за помощ при природни.”

Последният литър, от общо 7 милиарда, беше предоставен на Клаудия и Жилберто Перейра Барбоса и четирите им деца, които живеят близо до селищата на Аракуай, намиращо в долината Жекитиньоня. Локален партньор на кампанията е ChildFund. Семейството живее в сух и прашен селски район в югоизточната част на Бразилия и с години е принудено да пие от единствения воден източник наоколо – замърсена река.

"Тази програма е пример за това как ChildFund оценява партньорството си с P&G”, споделя Ан Линам Годдард, Президент и изпълнителен директор на ChildFund International. "Чистата вода означава намаляване на бедността. Благодарение на партньорството ни с P&G, не само променяме живота в Бразилия, но и в много други страни по света, които са засегнати от различни бедствия – от сушата в Кения до засегнатите от природни бедствия Индонезия и Мозамбик.”

От P&G споделят с видео как работят пакетите за пречистване на вода по света, което включва и посещения на президента Клинтън и Челси Клинтън в Руанда и Мианмар. Това са две от 75-те страни, където устройството за почистване на вода на P&G е разпространено чрез партньорската мрежа на CSDW.

Всеки ден липсата на чиста питейна вода е проблем за повече от 1 милиард хора по света. По данни на UNICEF повече от 1 600 деца умират ежедневно от болести, причинени от мръсна вода. Това е повече от общата бройка на жертвите от малария и HIV/СПИН.

P&G инвестира повече от 10 години и милиони долари в осигуряването на чиста питейна вода, което включва и спечелилата награди технология за пречистване на водата. Във всеки комплект за пречистване на вода има 4 грама пудра, която превръща 10 литра мръсна и потенциално смъртоносна вода в чиста и годна за пиене. Комплектът премахва повече от 99.99999% от бактериите, които обикновено предизвикват холера; 99.99% от вирусите, които са причина за Хепатит А, както и 99.9% от протозоата в замърсената вода. Това води до намаляване на диарията в развиващите се страни с 90%.

През ноември 2012 г. сп. The Economist определя комплекта като една от технологиите с най-голям принос за света, а Американската патентна организация я отличава с наградата в категория "Патент в името на човечеството” през април 2013 г.

CSDW е една от многото програми на P&G, които са фокусирани върху използването на иновациите и които се стремят към подобряване живота на хората по света. Благодарение на глобалното присъствие на P&G ние имаме възможността, и паралелно с това сме задължени, да обърнем внимание на природните и социални проблеми, които влияят на нашето общество. Част от проблемите, които P&G разглежда: преобразуването на ресурсите; използването на възобновяеми източници; преобразуване на отпадъците в ресурс; осигуряване на комфорт у дома и повишаване на здравето и хигиената.

Повече информация за Програмата за безопасна питейна вода за децата (CSDW): www.csdw.org

Повече информация за CGI: www.clintonglobalinitiative.org

За Procter & Gamble

P&G служи на приблизително 4,8 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Lenor®, Blend-a-med®, Oral-B®, Duracell®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion® и Ambi Pur®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 страни в света. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.

 реклама