На своя щанд на 82-рия Салон в Женева Peugeot стартира продуктовата си офанзива през 2012 с 5 световни премиери. Представянето на 208 е голямото събитие на Марката, която продължава да повишава нивото на гамата и да увеличава своята технологична и екологична преднина чрез три дизелови модела HYbrid4. Peugeot 4008 представлява поредно доказателство за динамиката на международното развитие на Марката.
Главно събитие на Автосалона в Женева 2012: сред 30-те серийни автомобила и прототипа, показани на площ от 2 700 м2 на щанда Peugeot, очакваните 700 000 посетителя ще могат да се запознаят с 10 представителя на гамата, с която започва живота си новата икона на Марката - 208.
Peugeot 208: ПРЕРАЖДАНЕ
СЛЕД ИСТОРИЧЕСКИЯ УСПЕХ НА СВОИТЕ ПРЕДШЕСТВЕНИЦИ – над 15 милиона автомобила от « серия 200 », произведени за 30 години – 208 пренаписва кодовете в сегмента с една единствена цел: да стане отново лидер в категорията си в Европа.
За да създаде автомобил, който да привлече клиенти с много разнообразни очаквания, проектът « A9 » на бъдещия 208 започва с най-амбициозната в историята на Марката програма, чийто резултат трябва да бъде истински скок на поколенията.
208, "прераждането"
- нова архитектура, съчетаваща компактност (дължина : 3,96 м), по-малка маса (– 110 кг средно в сравнение с 207) и по-голямо вътрешно пространство,
- нов стил, с нови естетични кодове и динамика на двата силуета, които се различават значително,
- ергономичност от нов тип, постигната чрез напълно нова архитектура на мястото на водача, голям сензорен дисплей и безупречен интериор,
- нови постижения в областта на екологията, благодарение на гамата от 10 ефикасни и икономични двигателя, внедряването на технологията e-HDi в цялата гама и първите представители на ново поколение 3-цилиндрови бензинови двигатели
- управление от нов тип, постигнато чрез нов синтез между ефикасно пътно поведение, активна и пасивна безопасност на най-високо ниво и новаторско оборудване като функцията Park Assist.
208 ще бъде лансиран в началото на пролетта; целите на модела за пълна търговска година са 550 000 продажби в света.
Заедно с премиерния 208, в Женева Peugeot представя два прототипа, символ на повишаването на нивото на гамата свръх компактни модели : XY Concept и GTi Concept
Базирани на 208 3 врати, тези концепции предлагат две отделни и забележителни интерпретации на скока на поколенията, направен от 208 : XY Concept е адресиран към градските хора, които искат да бъдат различни и държат на стила, докато GTi Concept представлява прераждане на една легенда.
Двата прототипа представят новия цвят Pulsion и изключителен метод на полагане на боята, отличават се с безупречно интегрирани стилистични и аеродинамични елементи, забележителен интериор и богато оборудване.
Технология HYbrid4: сериозна преднина за Peugeot
Марката продължава да работи за ограничаване на емисиите на CO2 на автомобилите си : средните емисии на моделите Peugeot през 2011 са 129 г/км, с което преминават под границата от 130 г/км, определена от Европейската Комисия за 2015 година.
Екологичната политика на Марката се изразява в постоянна оптимизация на двигателите с вътрешно горене (downsizing, stop&start e-HDi), включително чрез разработка на нови поколения като бензиновите EB (3 цилиндъра 1.0л и 1.2л).
Технологичната преднина на Peugeot, която е основна цел в контекста на значително повишаване на дела на дизеловите двигатели на европейския пазарa, се нарича HYbrid4.
С тази дизелова хибридна система за задвижване, Peugeot предлага изключително предимство по отношение на вредните емисии и управлението. Хибридизацията на дизелов двигател 2.0 HDi FAP 163 к.с., който задвижва предните колела, с електрически с мощност 37 к.с. в задния мост, позволява да се постигне отличен компромис между удоволствие от управлението – задвижване 4х4, максимална мощност 200 к.с., режим "нула емисии" - и намаляване на разхода с 35% спрямо автомобил с ДВГ със сравнима мощност.
В Женева ще бъдат показани 3 модела, които доказват разширяването на прилагането на системата HYbrid4 в гамата.
3008 HYbrid4, първият в света автомобил, оборудван с новата технология.
508 RXH, който ще излезе на пазара няколко седмици по-късно и който представлява дизелов хибрид all road с изключителен дизайн, предлагащ неповторимо удоволствие от управлението.
Седанът 508 HYbrid4, чиято световна премиера ще бъде в Женева и който ще се продава от лятото на 2012.
4008, новият SUV 4X4 на Peugeot
Също за първи път в света, в Женева ще бъде представен 4008, символ на повишаването на нивото на гамата, както и на международното развитие на Марката.
4008, 70% от чиито продажби ще се реализират извън Европа, се отличава с изключителен дизайн и качества SUV 4x4. Той е отговор на очакванията на клиентите на силно развиващия се сегмент на компактния SUV.
Създаден от PSA и Mitsubishi, 4008 носи всички белези на стила Peugeot : новите естетични кодове са спазени точно, "авантюристичният" характер е подчертан от вертикалната решетка, защитните елементи на каросерията и големите подкалници.
Изборът на материалите и богатото оборудване, както и панорамният покрив създават изискан интериор и изключителна атмосфера.
Компактността (дължина : 4м34), залог за отлична маневреност, и вътрешното пространство превръщат 4008 в един поливалентен автомобил, подходящ както в ежедневието, така и за свободното време.
В Европа, четирите двигателя на 4008 (2 дизел и 2 бензин) ще бъдат комбинирани с трансмисия 4х4 с електронно управление.
Благодарение на рекордните за сегмента емисии на CO2, 4008 заслужава статута си на модерен SUV и достойно място в съвременния град.
Продуктовата офанзива
Останалите модели Peugeot, които ще бъдат показани в Женева също са доказателство за обновяването на гамата и за готовността на Марката да атакува световните пазари. Това са 508, който постигна значителен успех след лансирането си през 2011 в Европа и Китай, 3008 и 5008, чиито резултати продължават да са добри, новия 107, спортното купе RCZ, новите PARTNER и EXPERT, чиято световна премиера също ще се състои в Женева.
Peugeot
В 160 страни и 10 000 центъра Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.