Peugeot получи наградата "Купе на годината" по време на церемония в Emirates Towers Hotel в Дубай, на която присъстваха основните медии и представители на автомобилния бизнес в страните от Близкия Изток.
Журито на конкурса Кола на годината в Близкия Изток е съставено от автомобилни журналисти от медии в Саудитска Арабия, Кувейт, Оман, Катар, Бахрейн, Йордания, Ливан, Сирия, Ирак, ОАЕ и Йемен.
Тази награда е признание за успешното лансиране в региона на RCZ, който след 8 месеца на пазара вече е втори в сегмента си в Близкия Изток и има всички шансове да заеме първото място през 2012.
RCZ изпълнява отлично ролята на носител на имижда на Марката в този регион, както и навсякъде по света. През 2011, Peugeot продаде близо 20 000 RCZ в страните, където моделът бе лансиран.
Peugeot
В 160 страни и 10 000 центъра Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.