Paul-Pietsch - поредната награда на Peugeot 3008 HYbrid4 в Германия

Първият в света сериен дизелов хибрид бе отличен с приза на германската издателска група Motor Presse
по статията работи: Нели Минчева
Paul-Pietsch - поредната награда на Peugeot 3008 HYbrid4 в Германия
Снимка: Peugeot

Наградата Paul-Pietsch, на името на известния автомобилен пилот и съосновател на Motor Presse, се присъжда от 1989 в рамките на престижния годишен конкурс Besten Autos, организиран от списание Auto moto und sport.

Всяка година се отличават технологии или модели, които допринасят в много голяма степен за развитието на автомобила и по-специално за намаляване на въздействието му върху околната среда.

В журито участват журналисти от Auto moto und sport и от другите автомобилни издания в групата, както и колегия от експерти. Тази година те определиха 3008 HYbrid4 за най-достоен за трофея Paul-Pietsch.

С  кросоувъра 3008 HYbrid4 Peugeot предлага ново решение в областта на екологията и ново удоволствие от управлението.

Дизеловият двигател 2,0 л HDi 163 к.с., който задвижва предните колела, е комбиниран с електрически с мощност 37 к.с. в задната част на автомобила. Освен задвижване 4х4 и режим нула емисии, хибридната система предлага 200 к.с. обща мощност и среден разход от 3,8 л/100 км (99 г/км СО2), което е с 35% по-малко спрямо еквивалентен ДВГ.

Идната пролет технологията full hybride ще се появи и в 508 RXH, а по-късно и в седана 508.

През 2011 година,  3008 HYbrid4 получи награди във Франция, Великобритания, Италия и Австрия. В Германия той бе отличен с Öko Globe и с Екологичния приз на конкурса Goldenes Lenkrad.

Марката Peugeot печели Paul-Pietsch за втори път: през 2000 година носител става нейният FAP, монтиран за първи път в модела 607.

Peugeot

В 160 страни и 10 000 центъра, Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.

 реклама