PR Point развива партньорства в Източна Азия

Като част от веригата Cohn&Wolfe, агенцията си сътрудничи с нейните нови предприятия
по статията работи: Нели Минчева
PR Point развива партньорства в Източна Азия
Снимка: PR Point

Българските компании, които развиват бизнес в Далечния Изток, вече имат възможност за лесен избор на комуникационна агенция за кампаниите си зад граница.

От 2011 г. PR Point има партньорски офиси в Китай, Индонезия, Хонконг, Сингапур и Малайзия. Като част от веригата Cohn&Wolfe, агенцията си сътрудничи с нейните нови предприятия, създадени съвместно със силни азиатски агенции: Cohn & Wolfe-impactasia и Cohn & Wolfe XPR.

Impactasia е сред най-значимите имена в комуникационния бранш в Китай и Хонконг. В момента агенцията обслужва значими клиенти в сферите на изкуството, туризма, пътуванията, здравеопазването, технологиите, луксозните и бързооборотни стоки и недвижимите имоти. Сред клиентите са марки като Rolls Royce, Guinness, Pernod Ricard.

Силен партньор на PR Point в Югоизточна Азия е иновативната агенция XPR, специализирана в социалните медии и дигиталната комуникация. Техните клиенти получават безспорно най-добрата експертиза в онлайн кампаниите в региона.

В портфолиото на Cohn & Wolfe XPR са ключови международни клиенти като Groupon, BMW Asia и Motorola Mobility. През 2011-та XPR бе отличена като "PR Агенция на годината” от специализираната преса в Азиатско-Тихоокеанския регион.

 реклама