PENNY МАРКЕТ подари мултифункционален спортен комплекс на столичани

Това е първото по рода си съоръжение със свободен достъп и пригодено за хора в неравностойно положение
по статията работи: Данаил Казаков
PENNY МАРКЕТ подари мултифункционален спортен комплекс на столичани

Модерен спортен комплекс на открито функционира от днес в София. Съоръжението, изградено в квартал "Люлин” от PENNY Маркет България, бе открито тази неделя с голям спортен празник, който събра над 600 столичани. Възпитаниците на 97 СОУ "Братя Миладинови”, волейболен клуб "Люлин” и ФК "Люлин” премериха сили в приятелски мачове по баскетбол, волейбол и футбол. А близо 200 ентусиасти и гости на спортния празник се включиха в безплатните уроци по таекуондо, зумба и Kango-Jumps.

"Комфортът на гражданите, които са и наши клиенти, е особено важен. Именно затова паралелно с изграждането на най-новия ни магазин в София, който отвори врати преди дни, решихме да създадем този модерен и мултифункционален спортен комплекс – обяви Клаус Шнайдер, управител на Penny Маркет България. – Това е нашият подарък за жителите на "Люлин”, защото те, както и всеки един от нас, е добре да спортува, както си трябва” – обърна се г-н Шнайдер към люлинчани при откриването на спортната площадка.

Съоръжението е първото по рода си в България, изградено в междублоково пространство – с изцяло свободен достъп и пригодено за хора в неравностойно положение. Построено е на мястото на пустеещата от години бивша спортна площадка в "Люлин 5” и е в непосредствена близост до най-новия магазин от веригата на Penny Маркет България.

Обектът отговаря на последните европейски стандарти за качество и безопасност. Състои се от три модерни игрища: футболно (35х25м), баскетболно (24х13м) и волейболно (18х9м) със зони за отдих и разходка. Всички кошове, врати и мрежи са обновени, а остарялото асфалтово покритие е заменено с високотехнологична спортна настилка, която омекотява удара при падане и поглъща шума от движението. В рамките на проекта е затревена площ от 2357 кв. м и са засадени 877 дървета и храсти. Инвестицията в спортния комплекс възлиза на обща стойност над 200 000 лева.

Повече за проекта на Penny Маркет България в "Люлин 5” ще откриете на специално създадения сайт http://greenlulin5.com. Модерният спортен комплекс и зоната за отдих в "Люлин 5”, изградени от Penny Маркет България, са продължение на корпоративната политика за социална отговорност на компанията. В края на 2013 г. Penny реализира кампанията "Да направим игрите в училище забавни”, в която се включиха 40 училища. Благодарение на инициативата през септември тази година Pеnny Маркет България обнови със собствени средства спортните площадки на три училища в страната.

 

PENNY Маркет България е първата верига магазини тип дискаунтър, която още през 2009 г. стъпи на българския пазар. В Германия Penny Маркет има над 2200 магазина с близо седем милиарда евро оборот, реализиран само за 2013 г. За същия период в петте държави извън Германия – България, Австрия, Италия, Чехия и Румъния, компанията е реализирала чрез своите над 1300 магазина приблизително 4 млрд. евро. В България към момента веригата включва 49 магазина в 40 града в цялата страна, в които се предлагат над 1800 хранителни и нехранителни артикула.

 реклама