NVIDIA ще участва на Game Developers Conference 2017 (GDC 2017). Конференцията ще се състои от 27 февруари до 3 март в Сан Фрациско, в подкрепа креативността на разработчиците на игри. Ефективните хардуерни системи изискват качествено съдържание, затова NVIDIA мобилизира ресурсите си за подобряване на игрите и наблегна на потготoвката на инструменти в помощ на разработчиците. Всички тези подходи ще бъдат представени на Game Developers Conference (GDC) 2017.
Щандът на NVIDIA е с номер #824 и ще обхване 16 презентационни сесии, като се фокусира върху изкуственият интелект (AI) / Deep Learning в развитието на игрите, графика, компютинг и VR.
Изкуственият интелект (AI) и Deep Learning революционизират методите на работа на модерните компютри, затова NVIDIA използва тези технологии в развитието на игрите.
Сесии на NVIDIA GDC 2017 за Deep Learning:
● Сряда, 9:30-10:30 AM | Въведение в Deep Learning
● Сряда, 11:00-12:00 PM | Zoom, Enhance, Synthesize! Magic Image Upscaling and Material Synthesis using Deep Learning
NVIDIA поддържа гейминг индустрията, като инвестира в игрални инструменти, технологии, инженерни дейности и поддръжка за разработчиците.
Сесии NVIDIA GDC 2017 посветени на графика, компютинг и VR:
Сесии за графика:
● Понеделник, 10AM-5PM | Advanced Graphics Tech Day
● Сряда, 3:30-4:30 PM | Watch Dogs 2 - PC Version Success Story with NVIDIA
● Сряда, 5:00-6:00 PM | DirectX 12 Case Studies
● Четвъртък, 2:00-2:30 PM | Adding photo mode to your game with NVIDIA Ansel
● Четвъртък, 3:00-3:30 PM | NVIDIA Aftermath: A new way of debugging crashes on the GPU
● Четвъртък, 4:00-5:00 PM | NVIDIA GameWorks Animation Technologies in Unreal Engine 4
● Четвъртък, 5:30-6:30 PM | Real-Time Rendering Advances from NVIDIA Research
● Петък, 10:00-11:00 AM | NVIDIA Vulkan Update / Vulkan GPU Work Creation
● Петък i, 11:30-12:00 PM | How to Stream Your Game to Millions with GeForce NOW
● Петък, 1:30-2:30 PM | The Witness on Android - Post Mortem
Сесии за компютинг:
● Четвъртък, 10:00-11:00 AM | D3D Async Compute for Physics: Bullets, Bandages, and Blood
● Четвъртък, 11:30-12:30 PM | Game Physics on the GPU with NVIDIA PhysX 3.4
Сесии за VR:
● Сряда, 12:30-1:30 PM | Photogrammetry for Games; Art, Technology and Pipeline Integration for Amazing Worlds
● Петък, 12:15-1:15 PM | Accelerating your VR Games with VRWorks
● Петък, 3:00-4:00 PM | VR Best Practices: Putting the fun in VR Funhouse
Към софтуерните инструменти за разработчиците и ресурсите, NVIDIA създаде специален екип от над 300 инженери и графични физици, които създават и разработват следващо поколение игрови технологии. Специалистите по визуални графики правят графични изследвания и създават библиотеки за данни, инструменти за разработчици, научни трудове, първични кодове и работят в тясно сътрудничество с разработчиците на игри.