NESCAFÉ® 3in1 търси бъдещите режисьори и рекламисти на България

За първи път в България стартира интерактивен конкурс за рекламна режисура
по статията работи: Нели Минчева
NESCAFÉ® 3in1 търси бъдещите режисьори и рекламисти на България
Снимка: Nestle

NESCAFÉ® 3in1 даде старт на конкурс за млади хора, в рамките на който имат възможност да режисират и монтират новия рекламен видео клип на марката.

В първия по рода си конкурс в България, NESCAFÉ® 3in1 предизвиква младите хора да демонстрират режисьорски умения и да развихрят творческото си мислене, като създадат рекламен видео клип на любимaтa марка кафе. На www.nescafe.bg участниците в конкурса могат да компилират и изпратят свой собствен рекламен видео спот, който да бъде неочаквано добра комбинация от видео, музика и текст.

На специално създадена уеб платформа www.nescafe3in1director.com участниците ще имат възможност да създадат рекламния клип като творчески комбинират предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от известните оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.

Жури, съставено от маркетинг и рекламни специалисти от Нестле България и рекламна агенция MacCann Ericsson, както и четиримата оператори, ще избере трите най-добри клипа. Именно те ще се въртят в българския телевизионен ефир през цялата година. Междувременно на сайта на кампанията всеки ще може да гласува за най-добрата реклама, както и да я сподели със своите приятели.

"Създаването на успешен рекламен клип е комбинация от добра идея, естетически издържано изпълнение, бизнес-насочено мислене и готини хора, които да го осъществят. Ще търсим точно това в клиповете, с които кандидат-режисьорите ще участват в конкурса”, заяви операторът Орлин Руевски, член на журито в конкурса.

През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. След NESCAFÉ 3in1 Beatbox Battle, който спомогна за развитието на стила в страната, марката ще започне годината с предизвикателство към най-креативните. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

Участниците в конкурса ще направят себе си известни, като подпишат с имената си новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.

 реклама