MasterCard с две нови търговски партньорства в помощ на World Food Programme и борбата срещу световния глад

Новите инициативи бяха представени на Световния търговски конгрес и скъсяват разстоянието между борбата срещу световния глад и потребителите в Европа и Близкия Изток
по статията работи: Петя Бързилска
MasterCard с две нови търговски партньорства в помощ на World Food Programme и борбата срещу световния глад
Снимка: sxc.hu

MasterCard обяви, че големите търговски вериги Lulu Hypermarket в Близкия Изток и Auchan Италия са най-новите партньори на кампанията на MasterCard в подкрепа на събирането на средства за World Food Programme (WFP) на Обединените нации. Чрез тези кампании за събиране на средства MasterCard използва влиянието на своята мрежа, инструменти и пазарен опит, за да даде възможност на търговските марки и потребителите да се свържат един с друг и да се включат в разрешаването на проблема на световния глад. Кампанията улеснява процеса на даряване на средства и предоставя на търговците и потребителите повече възможни начини за дарения за WFP.

Тези съобщения представят най-новите търговски организации, които си партнират с MasterCard, за да даряват средства към WFP по-лесно и да помогнат на потребителите да правят добри дела по време на ежедневните си активности. "Тези програми помагат на хората да помогнат на други, докато пазаруват, което е един изключително мощен начин да подкрепим WFP в борбата им срещу световния глад", каза Ан Кайнс, президент "Международни пазари", MasterCard. MasterCard е дарила над 1.4 милиона храни на WFP чрез подобни партньорства в Германия, Полша, Швеция и Холандия.

45-те обекта на Lulu Hypermarket в Обединените Арабски Емирства са се съгласили да участват в национална кампания с MasterCard и WFP с цел да съберат дарения за ученически обяди за децата в Африка. Кампанията ще осигури дарение от страна на MasterCard в размер на 1 щатски долар от всяка закупена чаша с логото на MasterCard, World Food Programme и Lulu в Lulu Hypermarket. От края на октомври тази кампания също така ще окуражи потребителите да правят онлайн дарения директно към WFP.

Също така, MasterCard започва и нова кампания за безконтактни дарения с Auchan в Италия в техните хипермаркети в региона Ломбардия. За всеки потребител, който използва безконтактна карта MasterCard или Maestro за своите покупки MasterCard ще дари на WFP по един ученически обяд за децата в Африка.

"Потребителите и привличат все повече и повече компаниите, които ги е грижа. Чрез тези нови търговски партньорства, които обявяваме днес, продължаваме да показваме какъв силен ефект има мисията на WFP върху търговците и купувачите,” каза Ан Кайнс, президент "Международни пазари", MasterCard. "Реализирайки възможността хората да даряват на местата, където плащат, ние можем да използваме настоящите си партньорства, за да стимулираме новаторския начин на събиране на средства докато плащаме, който да включва всички, като част от по-широкото ни партньорство с WFP. Това е един чудесен начин за MasterCard да използва мрежата си от търговци и потребители, които да работят за постигането на нашата обща цел за един свят без глад."

 реклама