MasterCard определя визията за още милиард потребители, като създава бъдещето на мобилните плащания

Визията е свързана с мобилните технологии и се предоставя чрез партньорства и иновации
по статията работи: Нели Минчева
MasterCard определя визията за още милиард потребители, като създава бъдещето на мобилните плащания
Снимка: MasterCard

MasterCard запазва лидерството си в мобилните разплащания и очертава визията си за това как да се достигне до следващите милиард потребители чрез мобилни иновации и партньорства.

На пресконференция по време на Mobile World Congress в Барселона, представена от своя глобален директор Mobile Мунг Ки У, MasterCard и водещите мобилни партньори Comviva, Intel, iZettle, Santander и Turkcell представиха визия за бъдещето на мобилните плащания. Заедно те очертаха своята споделена визия, че бъдещето на достигането да следващия милиард потребители чрез мобилните канали се реализира с помощта на сътрудничеството и иновациите в колективното усилие на всички играчи в екосистемата, включително доставчици на технологии, мобилни оператори и финансови институции. MasterCard също използва най-голямото световно събитие за мобилни устройства, за да отбележи редица нови мобилни партньорства и инициативи от цял свят, включително

Откриването на Wanda, съвместно дружество между Telefónica и MasterCard – нова корпоративна и потребителска марка, предназначена да предоставя мобилни решения за плащане на над 87 милиона клиенти на Movistar в латиноамериканските пазари. Тези мобилни платежни услуги ще бъдат обвързани с мобилен портфейл или предплатена сметка, която да даде възможност за парични преводи, плащане на сметки и покупки на дребно, наред с други услуги. Мобилният портфейл и предплатените сметки ще бъдат на разположение по всяко време, навсякъде по света.

Партньорство с BOKU, Inc. което ще засили шопинг изживяването за потребителите, позволявайки им да извършват плащания, да получават отстъпки и таргетирани оферти, както и наблюдение на разходите чрез мобилните телефони навсякъде където се използва MasterCard. Предлагани чрез оператор на мобилна мрежа, BOKU сметките с MasterCard Prepaid предоставят на потребителите удобен начин да се плаща, докато са в движение.

Новата MasterCard Mobile Money Partnership Program, която стартира с първоначални паратньори Comviva, Sybase 365 и Utiba, е предназначена да помогне на над 2,5 милиарда потребители по целия свят, които не използват финансови услуги, да получат достъп до финансови услуги чрез своите мобилни телефони.

И днес ние с вълнение празнуваме последната награда на индустрията, получена от GSMA:

Etisalat, MasterCard and Oberthur Technologies спечелиха Best Mobile Money Innovation Award (наградата за най-добри мобилни иновации при паричните преводи) на 17-тите годишни награди Global Mobile Awards, обявени по време на Mobile World Congress. Това е значително постижение в признаването на нашата колективна работа за представяне на плащания, базирани на технологията Near Field Communication (NFC), в Обединените Арабски Емирства.

В заключение на пресконференцията Мунг Ки Уу отбеляза, че "Mobile World Congress 2012 даде на MasterCard уникалната възможност да застане рамо до рамо с някои от водещите играчи в мобилната индустрия, за да очертаят обща визия за бъдещето. Mobile World Congress представя значителни възможности за търговия и банкиране в ръцете на потребителите в цял свят. Чрез иновативен подход за мобилна търговия, MasterCard и нейните партньори помагат за реализиране на пълния потенциал на мобилната търговия и поставят милиарди потребители в един свят отвъд парите ".

За MasterCard

MasterCard (NYSE: MA) www.mastercard.com е глобална платежна и технологична компания. Тя работи с най-бързата в света мрежа за обработване на плащания, като свързва потребителите, финансовите институции, търговците, правителствата и компаниите в над 210 държави и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежеднедните търговски дейности като пазаруването, пътуването, управлението на бизнеса и финансите по-лесни, по-сигурни и по-ефективни за всички. Следвайте ни в Twitter @MasterCardNews, присъединете се към обсъжданията в The Heart of Commerce Blog и се абонирайте за последните новини.

 реклама