Днес на Световния мобилен конгрес MasterCard обяви приложението за плащания MasterPass™, което позволява на потребителите да правят сигурни покупки с различни устройства чрез едно мобилно приложение. Вграденото решение MasterPass премахва нуждата да се съхранява лична информация от разплащателната карта в множество мобилни приложения, което осигурява на потребителите бързи и лесни плащания. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia и Shaw Theatres Singapore са сред първите доставчици на приложението, които ще разширят търговските си възможности с MasterPass.
Потребителите пазаруват и плащат по начин, който отговаря най-добре на техните нужди и начин на живот – и от всяко устройство, което имат. Те търсят дигитални "преки", които осигуряват бързина, удобство и силни изживявания. С MasterPass това може да стане бъде само с едно докосване, клик на мишката или приближаване при финализиране на покупките – у дома, в движение, а сега – директно чрез едно приложение.
Според ABI Research общите приходи от мобилни приложения, в т.ч. покупки чрез вградени такива, ще достигнат 46 милиарда щ.д. до 2016 г., което е над четири пъти повече в сравнение с 8.5 милиарда щ.д. през 2011 г. Средностатистическият притежател на смарт устройство по света е свалил от интернет 26 приложения и потребителите съхраняват данните от своята разплащателна карта и друга чувствителна информация при различни доставчици на приложения, когато създават свой профил и правят покупки.
Вграденото приложение за плащания MasterPass разширява възможностите на настоящата, базирана на браузър дигитална услуга MasterPass в средата на мобилните приложения и предлага на потребителите сигурна връзка с тяхната банка. Приложенията с вградената услуга MasterPass позволяват на потребителите да финализират дадена покупка с един-единствен клик на мишката или докосване на любимото си устройство, свързано с интернет, без да напускат самото приложение. Оптимизираният чекаут процес създава гладко изживяване от пазаруването, подпомогнато от най-високите нива на сигурност и кодиране на информацията.
"Радваме се, че ще започнем да предлагаме на нашите клиенти иновативното решение за дигитални плащания MasterPass. Това изцяло следва философията ни да направим търговията чрез приложения колкото се може по-лесна и ефективна,” каза Робърт Тибс, председател и главен изпълнителен директор, Forbes Digital Commerce.
"Вграденото приложение за плащания MasterPass е най-новото предложение на MasterCard в отговор на специфичните нужди на дигиталната екосистема. Ние създаваме невероятни изживявания за потребителите чрез всички канали и устройства, както и позволяваме на търговците да достигнат до нови клиенти по начини, които не бяха възможни преди появата на дигиталния свят", каза Ед Маклафлин, директор "Нови плащания", MasterCard. "Също така разработваме структура, която да направи всички плащания през устройства, използващи MasterPass, толкова и дори по-сигурни от всичко, което можем да направим с картите днес, като по този начин гарантираме, че потребителите могат да извлекат ползи от възможно най-високите нива на сигурност."
Вграденото приложение за плащания MasterPass ще бъде на разположение на разработчиците и търговците в началото на второто тримесечие тази година. Услугата изисква бърза и гладка интеграция, подобна на процеса за интернет търговците, и до днешна дата вече е реализирана успешно при близо 30,000 търговци, които приемат MasterPass в Австралия, Канада, Италия, Великобритания и САЩ.
Ще намерите всички новини на MasterCard от Световния мобилен конгрес в нашия дигитален комплект за медиите и можете да ни следите на @MasterCardNews, за да се включите в разговора.
За MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, е глобална платежна и технологична компания. Тя работи с най-бързата в света мрежа за обработване на плащания, като свързва потребителите, финансовите институции, търговците, правителствата и компаниите в над 210 държави и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежедневните търговски дейности като пазаруването, пътуването, управлението на бизнеса и финансите по-лесни, по-сигурни и по-ефективни за всички. Следвайте ни в Twitter @MasterCardNews, присъединете се към разговора в блога Cashless Pioneers Blog и се абонирайте за Engagement Bureau, за дa получавате последните новини.