Loyax – нова международна система за лоялни клиенти, създадена в България

Проектът доразвива модела на колективното пазаруване
по статията работи: Елица Елефтерова
Loyax – нова международна система за лоялни клиенти, създадена в България
Снимка: sxc.hu

Българската софтуерна компания Сирма Груп Холдинг създаде международна система за регистрация и награждаване на лоялни клиенти. Проектът се нарича Loyax и на практика доразвива модела на колективното пазаруване като не само съчетава предимствата на представяне на търговските оферти на партньорите по програмата, а и включва клиентите им в индивидуални програми за лоялност.

Програмата елиминира необходимостта от издаването на индивидуално брандирани клиентски карти и дава възможност натрупването на точки да се извършва през една карта, но за всеки отделен търговец (индивидуална лоялна програма).  В Loyax вече участват голям брой български заведения и търговски обекти, а към системата има интерес от Турция и Бразилия.

Loyax може да бъде използвана както през уеб интерфейс, така и чрез баркод или QR код, посредством специално създадени Loyax – карти или просто през мобилния телефон, или таблет със записан QR код на тях. Системата дава възможност на заведенията да възнаграждават своите клиенти за постоянното пазаруване или използване на техните услуги. Тя е подходяща за малки и средни търговски обекти – заведения, спа и уелнес комплекси, фитнес центрове, спортни съоръжения и редица други сфери на търговията и услугите, например копирни центрове, компютърни магазини и т.н.

Клиентите, използващи Loyax, могат да се възползват от разнообразни отстъпки, както и да се информират от своите любими заведения и търговски обекти за новите им предложения и промоции. Регистрацията в системата за крайни клиенти е безплатна, а при всяка покупка те натрупват точки, които могат да се използват под формата на отстъпки или награди. Търговците от своя страна имат възможност да информират персонално своите постоянни клиенти за най-новите продукти, услуги или текущи промоции в обектите си чрез мейл или СМС.

Най-съществената полза за търговските обекти, включени в програмата, е че те използват достъп до инфраструктура, софтуер и специалисти, без да инвестират собствен ресурс. Посредством месечен абонамент, покриващ наема на устройството (терминал) и мобилен интернет, услугата предоставя въюможност на средния и малък бизнес да подобри начина на обслужване на своите постоянни и нови клиенти, като дава допълнителен мотив за развиване на дългосрочни отношения с тях.

"През последните години пазарът на системи за лоялност в България е силно фрагментиран, много търговски вериги, заведения и други компании имат свои карти за лоялност и потребителите са принудени да носят със себе си голям брой карти, ако искат да се възползват оптимално от възможностите за отстъпки навсякъде.

Ние създадохме Loyax именно, за да отговорим на нуждата от една национална система, която да предоставя на клиентите и на компаниите унифицирано решение в тази област. Хубавото е, че не само сме на път да изпълним тази цел, а и да разширим обхвата на Loyax, превръщайки я в международна платформа, след като вече има интерес от няколко страни" - заяви Цветан Алексиев, изпълнителен директор на Сирма Груп Холдинг.

 реклама