По време на тазгодишното изложение за потребителска електроника CES 2012 LG Electronics обяви своите средносрочни и дългосрочни стратегии за развитие на бизнеса с телевизори на компанията. Президентът и главeн изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company Хавис Куон представи посоките, в които LG ще насочи усилията си в бъдеще.
"Все повече производители предлагат Smart телевизори с 3D възможности и нашите очаквания са за все по-голяма конкуренция при следващото поколение дисплеи, използвани при телевизорите от типа OLED и UD", каза г-н Куон. "LG планира да изгради по-силна асоциация между своята марка и домашното 3D забавление, като се превърне в лидер на пазара на 3D телевизори в целия свят. Компанията ще продължи да развива и своите Smart телевизори и да усъвършенства собствената си платформа NetCast. В същото време LG ще инвестира и в развитието на различни видове телевизори, в това число LCD модели, както и следващо поколение дисплеи, каквито са OLED и UD".
Пазарен лидер при 3D телевизорите
За да заеме първата позиция на пазара на 3D телевизори, LG ще пусне нови модели Smart телевизори от серията CINEMA 3D с по-големи екрани, по-леки 3D очила и ще увеличи наличното 3D съдържание.
Компанията обяви, че около 70% от всички нейни нови телевизори ще имат 3D възможности. Количеството на моделите с 3D функции също ще се увеличи драстично, както при телевизорите от ниския, така и при тези от високия клас. От друга страна LG ще снабди всички свои нови телевизори със Smart функция и така ще я направи базова характеристика за своите модели.
Усъвършенстване на платформата за Smart телевизори
Друга цел на LG е да заздрави позициите на своя бизнес със Smart телевизори. Поради тази причина компанията ще постави в центъра на своите усилия подобряването на конкурентоспособността на своята собствена платформа. Сред планираните дейности са увеличаване на наличното съдържание и опростяване на интерфейса на платформата.
Тази година LG ще пусне нова версия на своята платформа NetCast, която ще направи работата с постоянно разширяващата се екосистемата за телевизори на LG още по-интуитивна. Освен това компанията ще предложи и функция за търсене, която ще позволи бързото намиране на съдържание и приложения. Друго нововъведение е дистанционното управление Magic Remote, което дава възможност за управление чрез жестове, гласово разпознаване, скрол и движение на курсора само с посочване.
LG също така ще продължи да разчита на стратегически партньорства с организации, които създават и разпространяват 3D съдържание. По този начин тя ще превърне своята екосистема за Smart телевизори в най-богатата откъм съдържание платформа на пазара.
Повишаване на конкурентоспособността на LCD телевизорите
LCD телевизорите на LG ще бъдат допълнително усъвършенствани благодарение на новата концепция за дизайн CINEMA SCREEN и все по-голям брой модели ще бъдат снабдени с ултра тънки рамки. По този начин компанията ще увеличи зрителното поле на своите модели, което ще се отрази върху качеството на 3D забавлението и удобството на потребителите. Размерът на тези потапящи зрителите в действието дисплеи постепенно ще се увеличава, като все по-голям брой LCD телевизори ще са с размер от 60 инча или повече. Междувременно LG представи и първия в индустрията 84 инчов UD телевизор, чиято резолюция е четири пъти по-висока от тази на останалите Full HD телевизори.
Създаване на пазара на OLED телевизори
През 2012 година LG планира бързо да спечели пазарен дял от тепърва развиващия се пазар на OLED телевизори. Значителна крачка в тази посока беше пускането на първия OLED телевизор в индустрията. Първоначално 55 инчовият OLED телевизор беше представен в Южна Корея, но скоро компанията ще пусне модела и в други страни.
OLED телевизорът на LG предлага картина с високо качество и красив дизайн. Освен това OLED панелът има много ниска производствена цена, тъй като той е от типа WRGB (бял, червен, зелен и син цвят), който е най-подходящият избор за екрани с големи размери. Като допълнение този вид дисплеи на LG са много ефективни от гледна точка на производството им, тъй като процентът на продуктите с дефекти е нисък.
LG избра да използва 55-инчов дисплей за своя първи OLED телевизор, поради все по-голямото търсене на телевизори с големи екрани. Въпреки това компанията планира да пусне на пазара и 40-инчов OLED телевизор по-късно през годината.
Иновативна верига за снабдяване
Една от ключовите цели на LG е да подобри веригата си снабдяване. LG ще усъвършенства своите системи за прогнозиране на търсенето, планирането на доставките, закупуването на суровини и производството.
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 93 000 души в над 120 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 4 бизнес подразделения – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance and Air Conditioning and Energy Solution – с продажби в световен мащаб от 55,8 трилиона корейски вона (48.2 милиарда щатски долара) към края на 2010 г. Компанията е водещ световен производител на плоскоекранни телевизори, аудио-визуална техника, мобилни телефони, климатици и перални машини. LG подписа дългосрочен договор, с който стана Глобален Партньор и Технологичен Партньор на Formula 1™. Като част от това изключително партньорство, LG придоби ексклузивни маркетингови права като официален доставчик на електроника, мобилни телефони и процесори на данни за това глобално спортно събитие. За повече информация: www.lge.bg
За LG Electronics Home Entertainment Company
LG Electronics Home Entertainment Company е сред водещите световни производители на плоскоекранни екрани, аудио и видео системи за индивидуална и професионална употреба. Продуктовите линии на LG включват LCD и плазмени телевизори, системи за домашно кино, Blu-ray плеъри, аудио и видео системи, плазмени екрани и др. Едновременно с мултифункционалните възможности на устройствата, от компанията се фокусират и върху стилния дизайн на продуктите, както и върху въвеждането на технологични иновации, за да подобрят забавлението и изживяването за потребителите.