LG с нови функции и приложения на своите Smart телевизори през 2012 г.

Въпреки че пазарът на Smart телевизори е в началото си, LG постоянно разработва нови функции и подобрява вече наличните
по статията работи: Нели Минчева
LG с нови функции и приложения на своите Smart телевизори през 2012 г.
Снимка: LG Electronics

LG Electronics ще представи нови възможности за своите Smart телевизори на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас (10-13 януари). С последните приложения, създадени за гамата Smart телевизори CINEMA 3D за 2012 година, LG се стреми да осигури на клиентите си разнообразно и достъпно домашно забавление. Сред доказателствата за това са големият брой приложения, нарастващото количество услуги за закупуване на първокласно съдържание, както и иновативното дистанционно Magic Remote.

"Въпреки че пазарът на Smart телевизори е в началото на своето развитие, LG постоянно разработва нови функции и подобрява вече наличните. Именно по този начин ние искаме да осигурим на нашите клиенти възможно най-вълнуващото и комфортно Smart изживяване пред екрана”, каза Хавис Куон, президент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. "Убеден съм, че функциите и възможностите, които ще представим през 2012 година ще покажат как Smart телевизорите ще променят начинa, по който използваме домашния телевизор".

Екосистемата на Smart телевизорите на LG се разви с много бързи темпове през последните няколко години и в момента потребителите имат избор от над 1000 приложения. Освен че се радват на повече и по-качествени филми и телевизионни програми, зрителите вече могат да споделят съдържание в социалните мрежи, да правят дарения за благотворителни организации или граждански инициативи и дори да разглеждат известни колекции с произведения на изкуството.

Онлайн магазинът с приложения и съдържание LG 3D Zone предлага все по-богата гама от 3D филми и телевизионни предавания. В същото време традиционните филми в 2D формат могат да се конвертират в 3D без никакво усилие, с помощта на конвертора на LG.

Пасивната поляризираща технология (FPR) на LG позволява и използването на нов тип 3D очила, които допринасят за масовото навлизане на CINEMA 3D Smart телевизорите. CINEMA 3D очилата на LG работят без батерии и са изключително леки и достъпни. Това ги прави подходящи за гледане на 3D съдържание от повече на брой хора за по-дълги периоди от време.

Въпреки че екосистемата от Smart телевизори на LG предлага все повече функции и възможности, иновативното дистанционно Magic Remote прави работата с телевизорите по-лесна от всякога. С функцията за гласово разпознаване потребителите могат да въвеждат текст - за да търсят информация в интернет, например – само с гласови команди. Специалният скрол (Wheel) позволява на потребителите да превъртат бързо наличните приложения и менюта. Освен това функцията Magic Gestures позволява Smart телевизорите CINEMA 3D да бъдат контролирани чрез жестове, които включват няколко лесни движения на ръката и китката. Друго улеснение за потребителите е функцията Pointing, която дава възможност на зрителите да движат курсора по екрана, като просто насочат дистанционното към телевизора.

Новите Smart телевизори CINEMA 3D предлагат набор от възможности за свързаност. Най-новата от тях е технологията на Intel Wireless Display (WiDi), която позволява бързо свързване между телевизор и компютър, без допълнителни кабели или достъп до интернет. Чрез функцията Smart Share Plus потребителите имат достъп до съдържание, съхранявано на външни устройства като персонални компютри, таблети и смартфони. Smart Share Plus също така предлага възможност за споделяне на съдържанието от телевизора на друг екран с помощта на безжична връзка (WiFi).

Количеството на съдържанието е увеличено допълнително чрез услуги за закупуване на първокласно съдържание, достъпни чрез функцията Smart TV. Докато количеството на съдържанието непрекъснато расте, работата с него продължава да бъде лесна и удобна, благодарение на подобреното основно меню Home Dashboard, което позволява още по-бързо и ефективно търсене. Иконите за бърз достъп на Home Dashboard могат да бъдат променяни според предпочитанията на потребителите. Така те имат възможност сами да изберат до какво съдържание и приложения да имат бърз достъп.

LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 93 000 души в над 120 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 4 бизнес подразделения – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance and Air Conditioning and Energy Solution – с продажби в световен мащаб от 55,8 трилиона корейски вона (48.2 милиарда щатски долара) към края на 2010 г. Компанията е водещ световен производител на плоскоекранни телевизори, аудио-визуална техника, мобилни телефони, климатици и перални машини. LG подписа дългосрочен договор, с който стана Глобален Партньор и Технологичен Партньор на Formula 1™. Като част от това изключително партньорство, LG придоби ексклузивни маркетингови права като официален доставчик на електроника, мобилни телефони и процесори на данни за това глобално спортно събитие. За повече информация: www.lge.bg

За LG Electronics Home Entertainment Company

LG Electronics Home Entertainment Company е сред водещите световни производители на плоскоекранни екрани, аудио и видео системи за индивидуална и професионална употреба. Продуктовите линии на LG включват LCD и плазмени телевизори, системи за домашно кино, Blu-ray плеъри, аудио и видео системи, плазмени екрани и др. Едновременно с мултифункционалните възможности на устройствата, от компанията се фокусират и върху стилния дизайн на продуктите, както и върху въвеждането на технологични иновации, за да подобрят забавлението и изживяването за потребителите.

 реклама