LG Electronics представи своята широка гама LED дисплеи за търговци на Integrated Systems Europe (ISE) 2012 – най-голямото изложение за аудио-визуална техника и интегрирани системи в света. Новите LED монитори намаляват чувствително общата цена на притежаване (TCO), благодарение на своя иновативен софтуер и ниския разход на електроенергия (около 30% по-нисък отколкото при конвенционалните LED дисплеи).
"LED дисплеите на LG са подходящ избор за корпоративни клиенти, които търсят гъвкави решения, годни за употреба в различни условия, без значение дали става въпрос за работа в закрити помещения или на открито”, каза Хавис Куон, президент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. С помощта на нови софтуерни разработки и енергоспестяващи технологии, ние също така успяхме да намалим и разходите, свързани с употребата на нашите монитори".
Основното предимство на LED продуктите на LG се изразява в по-ниската цена на притежание. Тя се постига чрез комбинацията между ниска консумация на електроенергия и набор от подобрени технически характеристики. Чрез технологията Smart Energy Saving LED дисплеите на LG използват около 30% по-малко електричество в сравнение с други LED дисплеи. Допълнително финансово облекчение за потребителите е постигнато чрез вградената технология Media Player Integrated Solution, която елиминира нуждата от допълнителни медия плейъри. Снабдени със Super Sign Elite-W софтуер и USB порт, LED продуктите на LG не се нуждаят от допълнителен софтуер за създаването, редакцията и възпроизвеждането на висококачествено съдържание на мястото на покупката, за разлика от конвенционалните LED дисплеи.
Понижаването на общата цена на притежание е съпроводено от усъвършенствани възможности, с които разполага всеки един модел от гамата. 55 инчовият WV70 предлага най-тънката рамка в света с дебелина от само 5,3 мм. На изложението ISE 2012 бяха показани девет продукта WV70, събрани в огромен дисплей, предаващ разнообразно и динамично съдържание от света на поп музиката. 55-инчовият WS50 – стандартен тип LED монитор, използван за Digital Signage (система от електронни дисплеи, разположени в публични пространства) – също разполага с подобен дизайн и се предлага с изключително тънка рамка от 14 мм.
Двата дисплея са идеални за използване в открити пространства, тъй като възпроизвеждат кристалночисти изображения, дори на пряка слънчева светлина. Това преимущество се дължи на специалния филтър за отразяване на светлината (shine-out film) и липсата на несъвършенства, свързани с потъмняването на изображенията. В допълнение LED екраните на LG предлагат наситеност на цветовете и яркост на картината, която е с до 450 нита по-висока от тази при конвенционалните LED дисплеи. Това превръща моделите в изключително подходящи решения за нуждите на търговски центрове и стадиони. Освен това голяма част от LED дисплеите на LG са оборудвани с IPS панели, които видимо увеличават ъгъла на гледане. Това дава възможност на организациите да разпространят желаното от тях съдържание сред по-широка аудитория, без това да оказва негативно влияние върху наситеността на цветовете или нивото на контраст.
По време на изложението ISE LG представи своята Pro:Centric технология, подходящо технологично решение в сферата на хотелиерството. Тя позволява на собствениците на хотели да адресират към гостите си разнообразна и полезна информация относно услугите, които предлагат, информация за времето, туристическите атракции, като същевременно им дават достъп и до предаваното в момента телевизионно съдържание. Pro:Centric предлага и интерактивни възможности – посетителите могат да се регистрират и да уредят напускането на хотела, както и да поръчат обслужване по стаите, само с натискането на няколко бутона на дистанционното.
Друго решение на LG е в сферата на конферентните услуги. Компанията показа конферентни зали, оборудвани със системи за видео конференции, които включват уеб базирани възможности за запис и интерактивни дисплеи. Светът на автомобилите също се радва на иновативните решения на LG, включващи лесни за управление сензорни LED дисплеи, оборудвани с IR (инфрачервена) технология за разпознаване на жестове.
Друго атрактивно предложение на LG е рентабилният телевизор LED EzSign, подходящ за малките и средни бизнеси, които разполагат с ограничени финансови възможности. Също както и други LG LED дисплеи, телевизорът LED EzSign предлага ниска обща цена на притежаване, лесен е за управление и е оборудван с Media Player Integrated Solution. Разбира се, LED EzSign може да функционира както като Signage решение, така и като телевизор. Това позволява на клиентите да го използват за излъчването на мултимедийно съдържание и телевизионни програми
За LG Electronics, Inc.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 93 000 души в над 120 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 4 бизнес подразделения – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance and Air Conditioning and Energy Solution – с продажби в световен мащаб от 55,8 трилиона корейски вона (48.2 милиарда щатски долара) към края на 2010 г. Компанията е водещ световен производител на плоскоекранни телевизори, аудио-визуална техника, мобилни телефони, климатици и перални машини. LG подписа дългосрочен договор, с който стана Глобален Партньор и Технологичен Партньор на Formula 1™. Като част от това изключително партньорство, LG придоби ексклузивни маркетингови права като официален доставчик на електроника, мобилни телефони и процесори на данни за това глобално спортно събитие. За повече информация: www.lge.bg.
За LG Electronics Home Entertainment Company
LG Electronics Home Entertainment Company е сред водещите световни производители на плоскоекранни екрани, аудио и видео системи за индивидуална и професионална употреба. Продуктовите линии на LG включват LCD и плазмени телевизори, системи за домашно кино, Blu-ray плеъри, аудио и видео системи, плазмени екрани и др. Едновременно с мултифункционалните възможности на устройствата, от компанията се фокусират и върху стилния дизайн на продуктите, както и върху въвеждането на технологични иновации, за да подобрят забавлението и изживяването за потребителите.