LG разширява възможностите при таблетите с нови модели от серията G Pad  2

Три нови таблета посрещат нуждите на потребителите, предоставяйки им повече възможности за напасване към начина им на живот
по статията работи: Данаил Казаков
LG разширява възможностите при таблетите с нови модели от серията G Pad

LG Electronics добавя три нови таблета към своята серия G Pad, предлагайки повече опции за употреба от притежателите им. Новите G Pad устройства – G Pad 7.0, G Pad 8.0 и G Pad 10.1 — бяха показани за първи път на MedPI 2014, едно от най-големите IT/Tech форуми в Европа, което се състоя между 13-16 май в Монако. Разширеното портфолио от таблети на LG, което включва и вече добре приетият G Pad 8.3, значително ще увеличи влиянието на LG на пазара на таблети.

"Клиентите ни казват, че биха желали по-широка гама от устройства с достатъчно голям екран без да правят компромис с мобилността им,” каза Др. Жонг-сеок Парк, президент и управляващ директор на LG Electronics Mobile Communications Company. "За разлика от смартфоните, при таблетите не важи максимата, че един размер пасва на всички. Ето защо ние създадохме серията G Pad, която предлага решения за разнообразна група от потребители, някои от които залагат изцяло на преносимостта на устройството, докато други желаят възможно най-доброто мултимедийно преживяване. G Pad предлага всичко това.”

Отличителни характеристики на новите таблети от серията G Pad на LG са:

  • G Pad 7.0: Създаден за да бъде държан с една ръка, той е най-малкият таблет на LG и лесно преносим център за забавление, който предлага едновременно мобилност и мощност.
  • G Pad 8.0: Със своя 8-инчов дисплей, този таблет на LG със средна големина съчетава в себе си завладяващо мултимедийно преживяване и лесно боравене с множество задачи.
  • G Pad 10.1: С голям дисплей и мощна батерия, 10.1 инчовия таблет на LG предлага безкрайни часове на забавление и развлечение.

Най-новите G Pad таблети включват патентованите UX приложевния на LG катo QPair 2.0 и Knock CodeTM. С обновената версия на QPair, която е представена за първи път на G Pad 8.3, потребителите могат без усилия да свържат своите смартфони с операционната система Андроид само чрез Bluetooth. Така те ще получават не само известия за повиквания и съобщения, но и ще могат да отговарят директно от своето G Pad устройство. Освен това, Knock CodeTM позволява на потребителите да отключват своите LG смартфони с една лесна стъпка, като въведат персонализиран "почукващ” мотив върху дисплея. Knock Code предоставя удобство и повече сигурност, защото мотивът от персонализирани 2 до 8 почуквания с повече от 80.000 комбинации може да бъде въведен навсякъде по екрана, в какъвто и да е размер и независимо от това, дали екранът е включен или изключен.

За LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) е световен лидер и технологичен новатор в областта на потребителската електроника, мобилните комуникации и домакинските електроуреди. В компанията работят повече от 87 000 души в 113 представителства по целия свят. С продажби за 2013 г. на стойност 53,10 милиарда долара (58,14 трилиона корейски вона), LG се състои от пет бизнес подразделения — Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, Air Conditioning & Energy Solution and Vehicle Components — и е един водещите световни производители на телевизори с плосък панел, мобилни устройства, климатици, перални машини и хладилници. LG Electronics е ENERGY STAR® партньор на 2013 г. За повече информация относно LG Electronics, моля посетете www.LGnewsroom.com.

За LG Electronics Mobile Communications Company

Компанията LG Electronics Mobile Communications е новатор и лидер в глобалната индустрия за мобилни комуникации. LG е двигател на мобилните технологии с висококонкурентните си продукти в областта на дисплея, батериите, оптиката на камерите, както и стратегическите си партньорства с водещи в индустрията организации. Продуктите на LG са изцяло насочени към нуждите на клиентите — започвайки от моделите на известната премиум серия G Series— и имат уникален ергономичен дизайн и интуитивни UX функции, които подобряват преживяването на потребителите. Компанията се стреми да поведе потребителите към ерата на конвергенцията, като максимизира свързаността между смартфони, таблети и широк спектър от домашни и преносими продукти. За повече информация посетете www.LG.com.

 реклама