На събитието European Leadership Conference, което се проведе в края на октомври в Барселона, повече от 1500 клиенти и партньори на Konica Minolta Business Solutions имаха възможност да се запознаят с новите технологии и ИТ решения и услуги на компанията.
"Нашите клиенти са изправени пред няколко съществени промени и това предизвиква търсенето на допълнителни решения", каза президентът на Коника Минолта Масатоши Матсузаки. "Търсенето на хардуер продължава да бъде силно, а тенденцията е цените да не се повишават. Партньорите са изправени пред предизвикателството да намерят нови начини да предложат допълнителна стойност на своите клиенти. Решението е да засилят предлагането на услуги. Според Gartner Group Konica Minolta има една от най-големите партньорски мрежи в сферата и ние сме решени да постигнем най-доброто с това предимство. Наясно сме какво е нужно, за да се случи промяната и партньорите ни да се превърнат от дистрибутор на хардуер в доставчик на софтуер и услуги. Ще направим всичко възможно, за да улесним този преход за нашите партньори. Именно това е и целта на събитието ELC 2013", допълва г-н Матсузаки.
В рамките на ELC 2013 се проведоха различни работни срещи и уъркшопи за партньорите, включително такива за онлайн маркетинг, стратегически продажби и маркетиране на услуги.
"Разширихме портфолиото си от ИТ услуги. Целта бе да осигурим на нашите партньори необходимите инструменти, за да предлагат нови услуги, свързани с печата, на своите клиенти", сподели Кен Осуга, президент на Konica Minolta Business Solutions Europe. "Един от примерите е Konica Minolta Cloud, който ще е реалност следващата година. Друг пример е наборът от network-attached storage (NAS)* продукти. Крайните ни клиенти са предимно малки и средни фирми. В процеса на развитие все повече от тях се нуждаят от NAS, но не искат да инвестират в специализиран персонал, който да поддържа ИТ инфраструктурата. В такива случаи нашите партньори могат да предложат конфигуриране и поддръжка на тези системи", обяснява Кен Осуга.
*NAS е сторидж компютър за съхранение на данни, свързан с компютърна мрежа, чрез която се предоставя достъп на различни устройства до тях.
Повече информация за услугите и решенията на Коника Минолта можете да намерите тук
Повече за Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД
KONICA MINOLTA е световен лидер в производството на цветни многофункционални устройства за офиса, с дългогодишен и утвърден опит в глобален мащаб.
В компанията работят над 35 600 служители, а продуктите и услугите ни се предлагат в 14 000 търговски и сервизни центрове в 64 държави по цял свят.
Коника Минолта Бизнес Сoлюшънс България е част от глобалната мрежа на компанията - клиентите в България, както и компании от европейски или световен мащаб, могат да разчитат на унифициран подход при осъществяването на проекти.
Коника Минолта е пазарен лидер в България. Компанията е силно фокусирана в областта на решенията за печат за малки, средни и големи компании. Компанията е търговско дружество, регистрирано в България и директен вносител на техника, а не представителство, като по този начин поддържа складови наличности, които осигуряват едно от големите предимства на компанията – да прави директни доставки на техника в България.
Компанията разполага със собствена и партньорска структура, с която се осигурява национално покритие, като се следват европейските стандарти за качество на Коника Минолта. Екипът на Коника Минолта Бизнес Сoлюшънс България изготвя цялостни, индивидуални решения за печата и електронните документи в съвременния офис, както хардуерно, така и софтуерно внедряване и изпълнение на завършена печатна инфраструктура.
Коника Минолта е лидер на пазара на цветните А3 многофункционални устройства у нас по данни на швейцарската компания Infosource, изследваща ИТ пазара в България.