Kitchenista или новата богиня, която властва в европейския дом  2

Изследване на Samsung идентифицира нов тип оправна домакиня, която съхранява дрехи и козметика в хладилника
по статията работи: Данаил Казаков
Kitchenista или новата богиня, която властва в европейския дом

22 милиона жени в Европа използват хладилника си, за да съхраняват редица модни и козметични продукти според новите изследвания* на екипа, който стои зад иновативния хладилник – Samsung Food Showcase – най-добрият кухненски организатор. Тази нарастваща тенденция известява появата на нов вид домакиня в Европа, която от Samsung нарекоха "Kitchenista".

Научните изследвания показват, че всяка пета жена в Европа охлажда в хладилника най-важните си модни и козметични принадлежности като пуловери, гримове, козметика за крака, продукти за коса и дори бельо, за да гарантира, че ще изглеждат по най-добрия начин. От бельо до стелки за обувки, от лакове за нокти до маски за очи, от кашмир до най-скъпите кремове, днешната Kitchenista отстоява тази революция на стила.

Люк Мансфийлд, ръководител на отдела за иновации на Samsung в Европа, казва: "Смятаме, че тези резултати са впечатляващи. В наши дни възлагаме много повече изисквания към нашия хладилник, които отиват отвъд съхранението на седмичните покупки от магазина. Възможно най-ефективното съхраняване на всички продукти, хранителни и нехранителни, е от първостепенно значение за съвременните домакинства. Ние създадохме нашия Samsung Food Showcase с уникални зони за осигуряване на ефективно съхранение на всички продукти, така че потребителят да може лесно да достигне до тях. Уникалният и иновативен дизайн на хладилника предлага гъвкави решения за съхранение, за да можете да пазите всичко охладено до перфектната температура през цялото време без значение от формите и размерите, така че да запазите стоките свежи и годни за по-дълго.”

Европейските KITCHENISTA

Проучването показва, че поляците оглавяват анкетата за най-голям брой Kitchenistas в Европа с почти всеки две от пет жени (6.3 млн.), които използват хладилника си, за да охлаждат продукти за разкрасяване и козметика. На второ място се нарежда Германия с 5.3 млн. жени, които използват хладилника си като място за съхранение на козметика. На трето място се нарежда Франция с 4.5 млн.

По отношение на модни принадлежности и аксесоари, първото място държи Франция, която се приема за дом на модата. Резултатите показват, че повече от половин милион жени държат в хладилника си различни модни принадлежности. Напълно приели тази тенденция, французойките ясно осъзнават, че охлаждането на правилните модни вещи в хладилника ти помага да изглеждаш добре по всяко време.

Известната Ема Хил, експерт в областта на козметиката и красотата, заяви: "С нарастващия брой жени, които харчат все повече средства за мода и козметика, съвсем логично е, че значителен процент от жените в Европа заменят козметичния си шкаф в банята с хладилника. Всеобща тайна е сред хората, които се занимават с козметика, че ако охлаждаме някои продукти от първа необходимост в хладилника, ще спомогнем за запазване на тяхната свежест и ефективност за по-дълго време".

Със своя иновативен дизайн и оптимално използване на пространството, хладилникът Samsung Food Showcase предлага най-доброто решение за съхранение на козметични или модни продукти заедно с важните хранителни продукти. По този начин Kitchenista не притесняват семействата си със своите козметични и нехранителни продукти в хладилника, благодарение на неговото уникално разпределение в независими зони.

Samsung Food Showcase се предлага в търговската мрежа големите вериги магазини за битовa електроника.

*Независимо проучване на Kantar Media – национално представително оналйн проучване, проведено в 5 европейски държави сред възрастни 16+, с 1000 интервюта на държава. Страните включват Полша, Италия, Франция, Германия и Обединеното Кралство.

За Samsung Electronics Co. Ltd.

Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.

 реклама