ICB и Майкрософт представиха CRM решения за управление на новата генерация от интернет клиенти на банките

Конференцията е част от поредица успешни събития, които двете компании организираха за банковия сектор
по статията работи: Теодора Пенева
ICB и Майкрософт представиха CRM решения за управление на новата генерация от интернет клиенти на банките
Снимка: sxc.hu

На 15 май 2013 г., ICB-Интерконсулт България съвместно с Майкрософт България организираха за трети пореден път събитие за банкови и финансови организации, посветено на системите за управление на клиенти през новите комуникационни канали като интернет, мобилно банкиране и социални мрежи. Конференцията стана част от поредица успешни събития, организирани от двете компании за банковия сектор, на които се демонстрират софтуерни решения от ново поколение и световни практики за изграждане на модерна финансова организация, ориентирана към нуждите на клиента.

Събитието откриха Георги Ранделов, изпълнителен директор на Майкрософт България и Атанас Голев, технически директор на ICB. "Бизнесът трябва да разполага с добре работеща CRM система, защото тя дава възможност на мениджмънта да вземе информирани решения. Microsoft Dynamics CRM се базира на добрите практики и ние в Майкрософт можем да споделим много успешни примери, които говорят за нейната ефективност. Новите тенденции във високите технологии, облачните услуги, социалните мрежи, лавинообразното разпространение на мобилни устройства променят много динамично начина, по който потребителите взаимодействат с банките и поставят на изпитание търговските и маркетинговите отдели. Битката за клиенти се ожесточава и само банките, които залагат на стратегия за използване на новите комуникационни канали, имат шанс да я спечелят", заяви Георги Ранделов.

Специален гост-лектор на събитието  беше Озкан Еренер, Управляващ съдружник на Верипарк, компания със световен опит в областта на внедряване на системи за управление на взаимоотношенията с клиенти, базирани на Microsoft Dynamics CRM. В рамките на събитието Озкан Еренер представи пред аудиторията CRM решение, което позволява на банките да обслужват клиенти през новите интернет-базирани канали. Решенията на Верипарк се фокусират върху клиента и позволяват на банката да се превърне в модерна и гъвкава организация, която може да обслужва бързо и професионално в зависимост от конкретните предпочитания, специални изисквания и очаквания за ниво на услугата на клиента. Озкан Еренер представи интересни примери за успешно реализирани Интернет кампании за набиране на нови клиенти и мобилна продажба на нови продукти, реализирани посредством Dynamics CRM във водещи банки в Дубай, Турция и Близкия изток.

Милен Манчев, Директор CRM Южни балкани в Майкрософт представи последните тенденции за развитие на Microsoft Dynamics CRM и какво ново да очакваме в близко бъдеще.

Неда Хицова от ICB представи уникалния подход на компанията, базиран на детайлен анализ на бизнес процесите в банката, както и някои основни принципи за успешен старт на CRM проекта.

На събитието присъстваха  над 50 представители от банковия и финансов сектор.

 реклама