IBM трансформира социалната бизнес среда чрез новата си платформа за бизнес анализи

Според анализаторската компания Forrester Research, пазарът на социални приложения за предприятия се очаква да нарасне до 61% през 2016 г.
по статията работи: Петър Чернев
IBM трансформира социалната бизнес среда чрез новата си платформа за бизнес анализи
Снимка: IBM

 IBM (NYSE: IBM) представя нов софтуер и услуги, с които компаниите ще могат да анализират своите социални бизнес инициативи. Една от тях е платформата IBM Connections, която включва прецизни аналитични възможности, мониторинг на данни в реално време и по-бързи мрежови връзки, както вътре, така и извън организацията с достъп през IBM SmartCloud или чрез различни видове мобилни устройства.

Платформата IBM Connections, предназначена за големи компании и корпорации,  интегрира потоци от различни дейности, календари, уикита, блогове, нови възможности за електронна поща, и сигнализира за данни, които могат да бъдат използвани от компаниите. Тя дава възможност за незабавна връзка само с едно кликване и за изграждане на защитени социални общности, както вътре, така и извън организацията, с цел увеличаване лоялността на клиентите и ускоряване на бизнес резултатите.

IBM Connections ще позволи на компаниите да интегрират и анализират огромни обеми от данни, генерирани от хора или устройства и по-лесно да генерират полезна информация за по-точни бизнес решения. Като има  поглед върху предпочитанията на клиентите, пазарните тенденции и настроения на служителите, бизнесът ще може да създаде модели не само за бърза реакция при промени на пазара, но за предвиждане на бъдещия ефект от планирани дейности. Така компаниите ще могат да реагират своевременно на постоянните промени на пазара и ще прогнозират резултата от действията си. 

В продължение на три последователни години международната анализаторска компания IDC класира IBM на първо място в сферата на социалния софтуер за предприятия. Към момента, повече от 60% от компаниите в ТОП 100 списъка на сп. Fortune използват платформата на IBM, за да активирате работната си сила, да подобрят  производителността и за да предвиждат по-ефективно индивидуалните нужди на клиентите си. Заедно с новите си предложения, IBM представи и водещи компании от цял ​​свят, които ползват социалния софтуер на компанията, за да постигнат възвращаемост от техните инвестиции в социален бизнес софтуер. Сред тези компании са: Bayer MaterialScience, Colgate-Palmolive Company, LeasePlan, Primerica и Teach for America.

Според анализаторската компания Forrester Research, пазарът на социални приложения за предприятия се очаква да нарасне до 61% през 2016 г. В същото време, бизнес лидери не разполагат с инструменти, за да анализират огромния поток от информация и да я използват по смислен начин. Според изследването IBM's CEO Study, само 16 % от главните изпълнителни директори използват социални бизнес платформи за връзка с клиентите, но тази цифра ще с повиши до 57% в рамките на следващите три до пет години. Скорошно проучване на IBM, проведено сред над 1700 главни маркетинг мениджъри разкрива, че 82% от тях планират да увеличат използването на социалните медии през следващите три до пет години.

 реклама