IBM (NYSE: IBM) представя широк набор от глобални инициативи, за да помогне на клиентите да се възползват по-ефективно от възможности, които предлагат облачните технологии. С тези инициативи IBM цели да разшири своята облачна среда, давайки възможност на организациите да разработят решения и услуги чрез IBM SmartCloud и PureSystems, изградени върху отворени стандарти.
Все повече клиенти използват облачни изчисления и затова търсят местни доставчици на управлявани услуги и технологии (Managed service providers - MSP), които им помагат да развият облачни услуги по по-опростен, сигурен и икономичен начин. Затова IBM развива допълнително сътрудничеството си с доставчиците на управлявани услуги, както и глобалната си облачна среда, като им дава възможност да изградят новаторски решения и услуги на базата на съврененни технологии на IBM като SmartCloud, PureSystems и аналитични програми. IBM ще даде възможност на доставчиците на управлявани услуги да си сътрудничат с експерти на компанията от четири нови глобални центрове за върхови постижения.
Доставчиците на управлявани услуги предоставят определен набор от технологични решения и услуги на клиенти с разходно-покривен модел. Тези доставчици са високо ценени от клиенти, които искат да се възползват от облачните технологии, но не разполагат с ИТ специалисти, ресурси и време. Към днешна дата IBM има изградени взаимоотношения с повече от 1400 доставчици на управлявани услуги, фокусирани върху предоставянето на специфични услуги, като например управляване на дигитални данни в облачна среда.
Сред глобалните инициативи на IBM, насочени към доставчиците на управлявани услуги, са:
- Достъп глобални центрове за върхови постижения: IBM стартира нови Глобални центрове за върхови постижения в Шанхай, Токио; Енинген, Германия и Ню Йорк. Така доставчиците на управлявани услуги ще имат достъп до технически опит за технологии като IBM SmartCloud, PureSystems, съхранение, сигурност и взаимодействие. Доставчиците на управлявани услуги ще могат да се възползват също така и от 40 Иновационни центрове на IBM в 33 страни.
- Специализирана помощ в сферата на маркетинга и продажбите: IBM ще предложи различни инициативи за подкрепа маркетинговите и търговските дейности, съобразени с изискванията на доставчиците на управлявани услуги. IBM ще им предостави решения за изграждане на цялостен маркетингов план и обучения за това как ефективно да използват социалните медии за развитие на бизнеса и по-добра комуникиация с клиентите.
- Използване на PureSystems: PureSystems ще предостави нова, интегрирана, платформа за доставчиците на управлявани услуги, с която да настроят хардуерните и софтуерните си ресурси за обработка на големи обеми от данни.
- Изграждане на разширени способности чрез IBM SmartCloud: Доставчиците на управлявани услуги могат да се възползват от IBM SmartCloud, за да разширят услугите си, да развият стратегии по отношение на центровете си за обработка и съхранение на данни.
- Възможности за финансиране чрез IBM Global Financing (IGF): Доставчиците на управлявани услуги могат да придобият нови технологични решения и услуги багодарение на гъвкавите и достъпни планове за плащане за системите и софтуера на IBM.
С тези нови предложения IBM доказва, че предоставя нужните възможности и експертиза на доставчиците на управлявани услуги, с които да посрещнат променящите се нужди на клиентите и да развият своя бизнес.