Huawei и световноизвестната SaatchiGallery представят първата изложба за селфи снимки в периода 31 март-30 май

Изложбата ще подчертае нарастващата роля на смартфона като артистична платформа за себеизразяване
по статията работи: biznews.bg
Huawei и световноизвестната SaatchiGallery представят първата изложба за селфи снимки в периода 31 март-30 май

Третият по големина световен производител на смартфони Huawei ще представи в партньорство с прочутата Saatchi Gallery първата по рода си изложба за селфи кадри "From Selfie to Self-Expression". Експозицията ще дебютира в Лондонската галерия на 31 Март и представлява първата изложба в света, разкриваща историята на селфи снимките от старите майстори на кадъра, до днешните модерни тенденции в селфи заснемането. 

Изложбата ще подчертае нарастващата роля на смартфона като артистична платформа за себеизразяване. Huawei е възложила на десет вълнуващи млади британски фотографи да създадат творби, използвайки новите смартфони на компанията с двойна камера, разработена в партньорство с Leica. Произведенията ще бъдат в духа и творческия потенциал на 25-годишната история на британското движение Young British Artist: творбите на тези млади творци ще бъдат посветени на първокласната смартфон фотография. В предстоящата изложба фокусът ще се изменя от селфи кадрите до документирането на света около нас като контрастираща форма на себеизразяването.

Изложбата "From Selfie to Self-Expression" ще покаже ключови творби, много от които ще включват интерактивно, дигитално и потребителско-генерирано съдържание, от разнородни артисти като Кутлуг Атаман, Кристофър Бейкър, Джуно Калипсо, Трейси Емин, Ван Гог, Мохау Модисакенг, Рембранд, Синди Шърман, Гавин Тюрк и Веласкес. До произведенията на много влиятелни художници ще бъдат изложени и селфитата, които бързо са се превърнали в икони на дигиталната ера – от красиви и грандиозни до безумни, лоши и опасни.

Партньорството на Huawei със Saatchi Gallery е демонстрация на ангажираността на компанията да разширява своето присъствие в Обединеното Кралство и да подкрепя креативното изразяване чрез фотография навсякъде. Това следва от миналогодишното глобално представяне на най-високия клас смартфони Huawei от серията P в Лондон, които преоткриха смартфон фотографията чрез първата в света двойна камера, разработена в партньорство с емблематичната марка камери Leica. Изложбата ще бъде открита на 31 март и ще продължи до 30 май 2017 г., като ще обхваща повече от един етаж пространство в Saatchi Gallery.

Конкурс #SaatchiSelfie
Паралелно с откриването на изложбата, Saatchi Gallery и Huawei обединиха усилия, за да предоставят на творци, фотографи и ентусиасти по целия свят, шанс да покажат своите най-креативни селфита пред света,и да видят своите творби, изложена в галерията Saatchi, като част от конкурса #SaatchiSelfie. Конкурсът ще бъде оценяван от жури от прочути творци и иноватори. 
Като допълнение към представянето на техните селфи творби в изложбата "From Selfie to Self-Expression", десетте избрани участници ще получат също така най-новия смартфон на Huawei, а големият победител ще получи безценно фотографско изживяване, което ще бъде обявено по-късно. Победителят в конкурса #SaatchiSelfie ще бъде обявен по време на откриването на изложбата в Лондон на 31 Март. Надпреварата е отворена за подаване на кандидатури от 23 януари. Детайли могат да бъдат намерени на http://www.saatchigallery.com/selfie.

Найджъл Хърст, Главен Изпълнителен Директор на Saatchi Gallery заявя: "По много начини, селфито представлява образец на прехода на съвременната култура към силно дигитализираната и технологически напреднала ера, след като технологията на мобилните телефони настигна тази на камерите. Развълнувани сме да си сътрудничим с Huawei за изложбата "From Selfie to Self-Expression". Тя ще представи завладяващо прозрение в историята и креативния потенциал на селфито, докато конкурсът #SaatchiSelfie предоставя глобална платформа за себеизразяване. Продуктът от работата на десет млади британски фотографи завършва историята и изтъква съществуващия потенциал на модерните технологии да насърчават креативността." 
Глори Жанг, главен маркетинг директор на Huawei Consumer Business Group, споделя: "След десетилетие на смартфон фотография, достигнахме повратна точка. Преминаваме от документирането на нашето взаимодействие със света чрез селфита, към представянето на нашите характери на света чрез нашата собствена креативност. Смартфонът се превърна в инструмент за артистично изразяване. Поколението на селфитата се превръща в себеизразяващо поколение, като всеки от нас търси да разучи и сподели своята вътрешна креативност чрез артистичния инструмент, до който всички имаме достъп - смартфонът."

 реклама