Harley-Davidson пуска на пазара проекта "LiveWire" - първия електрически мотоциклет на марката  2

Световноизвестният производител кани своите почитатели да "яхнат" бъдещето на новия мотор
по статията работи: Данаил Казаков
Harley-Davidson пуска на пазара проекта "LiveWire" - първия електрически мотоциклет на марката

Иновациите се срещат с традициите. Преди дни Harley-Davidso разкри новия си световен проект "LiveWire” – първият електрически мотор на марката.

В съответствие с подхода на компанията, при който клиентите са водещи при разработването на нови продукти, от следващата седмица избрани потребители в Съединените Щати ще имат възможността да направят тестово каране на новия модел и да споделят своите впечатления от него, за да помогнат за създаването на първия по рода си електрически мотоциклет на Harley-Davidson.

Макар и да не се предлага веднага за продажба, проектът "LiveWire" е специално разработен, за да отговори на изискванията на потребителите на Harley-Davidson за електрически мотоциклет.

"Америка винаги е заставала зад преоткриването", коментира Мат Леватич, президент и главен оперативен директор на Harley-Davidson Motor Company. "И както Америка, Harley-Davidson се е преоткривала много пъти през годините, като нашите клиенти и почитатели са ни водили във всяка стъпка по пътя. Проектът "LiveWire" е още едно от предизвикателствата, през които преминаваме с тяхна помощ".

 

Подтиквани от това наследство с проектът "LiveWire" компанията кани потребителите на тестово каране, за да споделят своите впечатления и да научат повече за историята на мотоциклета. Дори онези, които все още не умеят да управляват мотор, ще имат възможността да усетят силата на проекта чрез Jumpstart – симулатор на Harley-Davidson.

Турът 2014 в Америка, който стартира с Route 66, ще посети 30 представителства на Harley-Davidson до края на годината. През 2015 година проектър LiveWire ще продължи в САЩ и ще обхване Канада и Европа.

"Това се основава на последните успехи на Harley-Davidson", казва Леватич. "Само в последните няколко години, ние сме повишили възможностите си да отговаряме на различните нужди на обществото, както и сме преоткрили нашия подход към разработването на продуктите и производството им. Това доведе до разработването на най-новите продукти, като наскоро стартиралите проекти Rushmore, Street 500 и 750, както и проект LiveWire.”

 

Новаторски подход за повече лична свобода

Вълнуваща е новината за новия мотор, съчетаващ стилът и наследството на компанията с най-новите технологии, на които Harley-Davidson придава нов вид, звук и усещане.

"Проект LiveWire наподобява първата електрическа китара - не е електрически автомобил", каза Марк-Ханс Ричър, старши вицепрезидент и главен маркетинг директор на Harley-Davidson Motor Company - "Това е израз на индивидуалност и емблематичен стил, който просто е електрически. Проектът LiveWire е смела декларация за нас като компания и марка."

Моторът предлага невиждано усещане за ускорение и несъмнено нов звук.

"Звукът е обособена част от тръпката" - каза Ричър - "Нещо като изтребител на самолетоносач. Уникалният звук на проекта LiveWire бе предназначена да го разграничи от моторите с двигатели с вътрешно горене и другите електрически мотоциклети на пазара."

Дългосрочните планове за продажбата на дребно ще се влияят от обратната връзка, дадена от мотористите участвали в проекта на Livewire Expirience тур.

"Ние предлагаме безкомпромисно преживяване от шофирането и независимо от това какво правим, мнението на клиентите ни е това, което има най-голямо значение за нас.”, казва Ричър.”Защото технологията зад електрическите превозни средства се развива бързо, ние сме силно заинтересовани от това да научим повече чрез мотористите в проекта LiveWire Experience  и напълно да разберем рецептата за успеха в този пазар, все по-обусловен от технологията. "   

Тъй като карането на мотор сред природата е едно от най-добрите преживявания в мотоциклетизма, устойчивостта на управлението на машината остава основен стратегически фокус за Harley-Davidson.

"Запазването на околната среда, на която да се наслаждават мотористите е изключително важно за всички нас”, казва Леватич. "Проектът LiveWire е само една от посоките, в които са насочени нашите усилия за запазване и подновяване на свободата на каране на мотор за бъдещите поколения. Като компания, която е успешна вече 111 години, ние мислим в поколения за нашата среда на шофиране за следващите 111 години .

Феновете могат да научат повече за проекта LiveWire, както и точните дати и места за спирките на LiveWire Experience на projectlivewire.com. Harley-Davidson също кани всеки, който е заинтересован от бъдещите възможности да се обвърже с компанията и да я следи в социалните медии, сред които Facebook, Twitter и Instagram.

Харли Дейвидсън Мотор Компани произвежда персонализирани круизър и туринг мотоциклети, като предлага пълна гама от резервни части, аксесоари, екипировка и облекло за любителите на марката. За повече информация посетете сайта на Harlye-Davidson www.harley-davidson-sofia.bg.

 реклама