H&M разширява проекта си All for Children с UNICEF, Детския фонд на Обединените нации, като включва Бангладеш. Общо H&M ще даде 7.99 милиона долара за проекта, което е най-голямото дарение на H&M като инвестиция в общините до сега. All for Children е името, което H&M дава на дългосрочните си проекти за по-здравословен живот и подпомагане на образованието на децата в страните, където H&M работи. Проектът в Бангладеш ще продължи от 2012 до 2017 г.
"Бангладеш е важна страна, в която ние оперираме и искаме да допринесем за позитивното и устойчиво развитие там. Проектът All for Children цели да предприеме цялостен подход за развитието на децата в бедните райони на Дака, като вярваме,че децата които се научат да четат и пишат, са по-добре подготвени да взимат правилни решения за своето бъдеще. Нашата цел е да накараме 40,000 деца да тръгнат на училище" казва Карл-Йохан Першон, изпълнителен директор на H&M.
Целта на проекта е приблизително 40,000 деца от 3 до 14 годишна възраст от избрани бедни райони около Дака да имат по-добър достъп до качествено обучение, основни житейски умения и да се запознаят с основните си права в социума. Очакваният дългосрочен ефект на проекта е да допринесе за цялостното намаляване на бедността, подобряване на стандарта на живот на семействата, и в по-широк аспект, да подсигури по-добро социално развитие в Бангладеш.
"Качественото образование е обикновено човешко право, но за повечето деца в Бангладеш това право още не се е превърнало в реалност. Има много деца, които или не са на училище или има голям риск да го напуснат. Сътрудничеството на UNICEF с H&M ще помогне за заздравяване качеството на ранното обучение, пред-училищното и основното образование, основните житейски умения и услугите за социална защита за деца, живеещи в бедни райони, които са сред най-уязвимите в обществото. Ние благодарим на H&M за щедрата подкрепа към децата на Бангладеш” казва Паскал Вилньов, представител на UNICEF Бангладеш.
На 18-ти октомври H&M ще последва миналогодишния успех и ще стартира нова колекция All for Children. 25% от продажбите на тази колекция ще отидат за програми на UNICEF в Бангладеш.