Globul успешно приключи пилотните проекти за обновяване на мрежата

След Перник и Пазарджик, изпълнението на проекта ще продължи във Варна през втората половина на юни
по статията работи: Данаил Казаков
Globul успешно приключи пилотните проекти за обновяване на мрежата
Снимка: Globul

GLOBUL успешно приключи пилотните проекти за пълна подмяна на съоръженията и подобрение на мрежата на компанията в Перник и Пазарджик. Работата по тях започна на 24 април в Перник и приключи по план на 16 май в Пазарджик, като клиентите на GLOBUL в тези два града вече се радват на по-добро покритие на мрежата и по-високо качество на мобилните услуги.

Благодарение на добрата координация между екипите на GLOBUL и официалния партньор на проекта Huawei, подмяната на съоръженията на компанията в Перник и Пазарджик бе извършена изцяло в рамките на планирания период и с минимални неудобства за клиентите на оператора в двата града.

С тези пилотни проекти започна изпълнението на програмата за пълна подмяна на съществуващата 2G и 3G мрежа на компанията, за обновяване и подобряване на достъпа и опорната транспортна мрежа, както и на опорната мрежа на GLOBUL и свързаните с тях услуги, която се очаква да приключи в средата на 2015 г. Пълната подмяна и обновление на мрежата на GLOBUL ще позволи на компанията да предложи на своите клиенти най-добрите услуги за пренос на данни, още повече иновативни продукти и услуги, значително по-добро покритие, както и по-висок капацитет на мрежата при предвидима структура на разходите за оператора.

След Перник и Пазарджик, изпълнението на проекта ще продължи във Варна през втората половина на юни. Удобството и безпроблемния достъп на клиентите до услугите на GLOBUL са от първостепенна важност за компанията и екипите на оператора и неговите партньори ще положат максимални усилия процесът по обновление на мрежата да премине възможно най-безпроблемно за потребителите.  Въпреки това, в районите, в които се извършва подмяна на съоръжения, са възможни временни затруднения в ползването на услугите на оператора като например затруднено набиране, прекъсване на разговори, по-ниска скорост за пренос на данни, невъзможност за изпращане или получаване на SMS и др. GLOBUL се извинява предварително за причиненото неудобство на всички засегнати клиенти.

Важно е да се знае, че независимо от всички възможни временни затруднения, всички клиенти на GLOBUL ще имат непрекъснат и безпрепятствен достъп до националния телефон за спешна помощ 112.

Повече информация за графика на проекта за обновление и подобряване на мрежата на GLOBUL е налична на www.globul.bg, във всички магазини на оператора и на кратък номер 123.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на март 2014 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,14% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и Азия и има 166 милиона абонати.

 реклама