През 2011 г. Globul спести общо 86 тона хартия в рамките на дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост Globul Green. Благодарение на клиентите, които са се отказали от хартиена фактура, ръстът в спестеното количество хартия спрямо 2010 г. е близо 60%.
В резултат от целенасочените усилия за насърчаване на отговорното поведение сред потребителите, през 2011 г. над 34% от абонатите на оператора не са ползвали хартиена фактура, в сравнение с 24% през 2010 г. Освен това, 26% от презарежданията на предплатени b-connect ваучери през миналата година са направени по електронен път, благодарение на което са спестени близо 6 тона хартия. Така, чрез онлайн услугите на GLOBUL, клиентите на оператора могат не само бързо и лесно да управляват своето потребление и разходи за телекомуникационни услуги, но и да спомогнат за опазването на околната среда.
Globul е първият български оператор, който измерва екологичния отпечатък от всички аспекти на дейността си и прилага комплекс от мерки за ограничаването му. Компанията въведе редица инициативи с цел намаляване консумацията на енергия и ограничаване на количеството въглеродни емисии, отделяни в атмосферата. Въпреки увеличението на трафика в мрежата на оператора и нарасналото потребление на енергия през изминалата година вследствие на неблагоприятните климатични условия, парниковите емисии от дейността на компанията за 2011 г. са се увеличили само с 3,2%, което е минимален процент в сравнение със световната тенденция за ръст на CO2 емисии в сферата на информационните и комуникационните технологии.
Благодарение на проектите за повишаване на енергийната ефективност в мрежата от базови станции на GLOBUL, през 2011 г. консумираното дизелово гориво от станциите, които не са включени в електрическата мрежа, е с 12% по-малко в сравнение с миналата година, а количеството отпадъчни смазочни масла е намаляло с 34% на годишна база.
През миналата година Globul стана и собственик на един от първите електромобили в България – Peugeut iOn, с което затвърди имиджа си на екологично отговорна компания. Операторът получи също така първа награда в категорията "Инвеститор в околната среда” от Български форум на бизнес лидерите и продължи успешното си партньорство с международната природозащитна организация WWF. В резултат от всички усилия на компанията в областта на екологичната устойчивост, 75% от българските потребители възприемат GLOBUL като "зеления оператор на България” съгласно представително маркетингово проучване за 2011 г.
Globul е и първата българска компания, която издаде годишен доклад за корпоративна отговорност, ниво B, съгласно изискванията на Глобалната инициатива за отчетност (Global Reporting Initiative).
Globul e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на 2011 г. GLOBUL има 4,3 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,95% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,5 милиона в страните от Югоизточна Европа